Permalänk
Medlem

KÖPES: Chassi

Hej allihop!

Jag skulle behöva köpa ett chassi. Kan ta mig runt i "Västra Götaland", till "Varberg", "Jönköping" och Stockholm.

Hör av dig med namn, pris och gärna en bild.
ATX och mATX är det som är av intresse.

Med Vänlig Hälsning
John Dahlberg

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vilken formfaktor? ATX, mATX eller mITX? Hade kunnat skänka ett Antec P280 om du hade varit närmre. Men det skiter sig p.g.a avståndet.

Men hoppas det löser sig för dig med chassiletandet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har ett Corsair 380T du kan få för 700kr. I stockholm. Intresserad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@laxan96:

Har ett Cooler Master 690 Advance II som inte används efter uppgradering, fint skick men lite dammigt i nuläget och några obefintliga smårepor som finns på alla chassin som använts ett par år.
Sitter fyra cooler master fläktar i och några hårddiskburar är bortplockade för bättre luftflöde, men vid intresse så rengör jag chassit och monterar tillbaks alla delar till originalutförande.

Finns i Habo 2,5 mil från Jönköping.
Prisidé 300kr

Mvh Victor

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk

Har ett In Win GRONE Metallic gray Info om chassit

Haft det i ca. 2 år men har inte använts nu de senaste 3 månaderna då jag har uppgraderat datorn

Finns i Kungsbacka området men kan också ta mig in till Göteborg om det skulle passa bättre

Den är din för 300 kronor

Mvh Eric

Permalänk
Medlem

Har ett https://www.komplett.se/product/816360 med två extra 80mm fläktar+filter och en extra 120mm +filter installerat

köpte det från komplett för drygt året sedan, mest stått i källaren pga överflöd, 500kr

I jönköping

Permalänk
Medlem

hej, har en fractal node 804 + 6-7 fläktar av samma märke (silent 120mm -vita) , använts I ngt år därefter stått I källaren. bild kan ordnas ^^ pima om du finner detta intressant , finns I gbg

Permalänk

Tja,

Jag har ett Corsair 350D som är i fint skick. Finns i Partille och jag har sidopanel med fönster och utan fönster. Hade tänkt mig runt 300kr. Skickar bild om det är intressant!

Mvh
Ante

Permalänk
Medlem

Hej Allihopa!

Tack för alla svar. Hittade ett chassi som jag vart och köpt.
Men det kan hända att jag väldigt snart behöver 2 chassin till.
Jag hör isf av mig via pm. Troligtvis till @MrtechAnt och @sleppy

Med Vänlig Hälsning
John Dahlberg