Permalänk

Letar skitchassi

Ska precis börja bygga ett chassi och är nu på jakt efter ett gammalt chassi för att sno moderkortsplåt från, det alltså vara i princip vilket atx chassi som helst ska bara åt mb-plåten. Skick spelar ingen roll. Hämtar helst i norrköping, linköping eller söderköping. Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 750 @ 4 GHz | PowerColor 290x | Corsair HX850 Gold | Samsung 840 Evo 240GB | Crossover 2795 QHD @ 105 hz |
Laptop: Apple MacBook Pro late 2011

Permalänk
Medlem

Jag har ett Fractal Design R3 med deformerad hårddiskbur du skulle kunna få för något roligt, behöver inte vara dyrt bara det är någorlunda kul.
Det finns dock i stockholm, så om inget bättre dyker upp och du har vägarna förbi stockholm är det bara att slänga iväg ett PM.

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk

Har ett gammalt chassi jag sparat som reserv som du kan få för en hundring,sitter 2st zalman 80 fläktar i åxå.

Stått i garaget några år så är lite dammigt o repor finns, men ska du bara ha plåten så spelar det väl ingen roll ?

Finns på 2.5 mils avstånd från sörping.

Permalänk
Medlem

Har ett ja ska slänga.. Vet inte va de heter eller nåt, Men bor du i närheten av Filipstad så e de bara komma o hämta..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Skrivet av MaxieTheHatter:

Jag har ett Fractal Design R3 med deformerad hårddiskbur du skulle kunna få för något roligt, behöver inte vara dyrt bara det är någorlunda kul.
Det finns dock i stockholm, så om inget bättre dyker upp och du har vägarna förbi stockholm är det bara att slänga iväg ett PM.

Skrivet av BABOON_ASS:

Har ett gammalt chassi jag sparat som reserv som du kan få för en hundring,sitter 2st zalman 80 fläktar i åxå.

Stått i garaget några år så är lite dammigt o repor finns, men ska du bara ha plåten så spelar det väl ingen roll ?

Finns på 2.5 mils avstånd från sörping.

http://i57.tinypic.com/2ngr8y0.jpg

Skrivet av Nevil:

Har ett ja ska slänga.. Vet inte va de heter eller nåt, Men bor du i närheten av Filipstad så e de bara komma o hämta..

Tackar innerligt för alla era erbjudanden, men jag väntar nog lite och ser om det dyker upp något lite närmare.

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 750 @ 4 GHz | PowerColor 290x | Corsair HX850 Gold | Samsung 840 Evo 240GB | Crossover 2795 QHD @ 105 hz |
Laptop: Apple MacBook Pro late 2011

Permalänk
Skrivet av Karl.J.Norberg:

Tackar innerligt för alla era erbjudanden, men jag väntar nog lite och ser om det dyker upp något lite närmare.

Yo, tänkte bara säga att det står 2,5 inte 25 mil. Jag bor mellan söderköping och linköping.

Permalänk
Skrivet av BABOON_ASS:

Yo, tänkte bara säga att det står 2,5 inte 25 mil. Jag bor mellan söderköping och linköping.

Du har PM

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 750 @ 4 GHz | PowerColor 290x | Corsair HX850 Gold | Samsung 840 Evo 240GB | Crossover 2795 QHD @ 105 hz |
Laptop: Apple MacBook Pro late 2011

Permalänk
Medlem

Har ett fractal design r2 som du kan få, är i risigt skick till det yttre men moderkortsplåten är som den ska!

Permalänk

Jakten är över, chassi funnet! Passar på att tacka Vobbe för chassit och alla andra för visat intresse!

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 750 @ 4 GHz | PowerColor 290x | Corsair HX850 Gold | Samsung 840 Evo 240GB | Crossover 2795 QHD @ 105 hz |
Laptop: Apple MacBook Pro late 2011