Se recensioner på sin egna app i Playbutiken

Permalänk
Medlem

Se recensioner på sin egna app i Playbutiken

Hejsan!

Jag har sedan uppläggningen av min egna app inte själv kunnat se recensionerna som folk har skrivit, även de jag svarat på, i Google Play-butiken i både webbläsaren(Chrome) och sedan mobilen. Men en av mina kompisar kan se dom på sin surfplatta(Shield), vad beror detta på? Jag har inga som helst tankar på vad det hela beror på, har även för mig att även datorer som jag inte är/varit inloggad på inte kan visa recensionerna och andra kan det.
Är det någon annan som har detta konstiga fenomen? Hittar inte felet på nätet, därav frågar jag här på Sweclockers i mån av att få en förklaring..

Inte för att detta är superviktigt men kan vara kul att veta varför det är som det är... Och kanske inte är så värst bra om man inte kan se recensionerna i butiken...

Tack på förhand!

/Davvarn

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Har nu kommit på varför recensionerna inte visas hos mig i Play-butiken. Har inte haft en tanke på det förut, men fick se att det beror på från vilket land recensionen skrivs från, ganska självklart nu när man förstår vad det berodde på. Synd bara att det inte finns en möjlighet till att sortera fram alla/ett specifik språk för att se vad fler tycker om applikationen. Nu så får jag lägga till t.ex. &hl=en_En efter url:n för att se de engelska recensionerna.

Om någon moderator ser denna tråd, lås den gärna då jag kommit på vad problemet var...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)