Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

TV, 6000:- (ska köpas i veckan)

Tjena! Har absolut ingen som helst koll på tv och ber därför om lite hjälp från er som har koll.
--
* Maxpris är 6k
* 47-55 tum,
* Bästa möjliga bild för priset eller nån sjukt prisvärd (gärna nåt erbjudande),

Ska köpas nu i veckan så snabba svar uppskattas.

Någon som har koll på följande? Kan det vara nåt? Har förstått att Sony ska göra schyssta grejer annars?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/UE48J6275XXE/sa...

Mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@SMASHerano: Vad ska du använda TVn till? Bara Film/video? Då har du mycket alternativ. Är spel viktigt? Mindre alternativ. Kollar du sport? Än mindre alternativ. Sony's KDL-serie är väl den som över lag har gott renomé hos gamers iaf.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av trickeh2k:

@SMASHerano: Vad ska du använda TVn till? Bara Film/video? Då har du mycket alternativ. Är spel viktigt? Mindre alternativ. Kollar du sport? Än mindre alternativ. Sony's KDL-serie är väl den som över lag har gott renomé hos gamers iaf.

Film/Video/Vanligt tv-tittande Någon koll på tvn jag länkade i mitt första inlägg, finns det bättre alternativ för samma peng? Upplys mig gärna

Permalänk
Medlem
Skrivet av SMASHerano:

Film/Video/Vanligt tv-tittande Någon koll på tvn jag länkade i mitt första inlägg, finns det bättre alternativ för samma peng? Upplys mig gärna

Här har du en burk med IPS och Backlight led.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2592030

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Avstängd

6000:- i veckan är dyrt för en TV

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4