Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Säljes/skänkes: Gamla datorer och tillbehör

Permalänk

Säljes/skänkes: Gamla datorer och tillbehör

Säljer följande:

  • Dell Optiplex 755 med någon Core 2 Duo-processor. Har stoppat in ett Asus HD 6450. Utan hårddisk. Tangentbord medföljer.

  • Stationär dator. Q6600 CPU, HD5770 grafikkort. Corsair VX 550 W nätagg. Utan hårddisk

  • Hårddiskar (syns ej på bild):

    • WD Raptor 74 GB (740ADFD)

    • WD Caviar Blue 320 GB

  • 2 st:

    • Linksys wrt54gl med dd-wrt

  • HP 2140 Mini. Utan operativsystem

  • Pentax Optio E90 kamera (oöppnad)

Allting har tagits hand om väl och fungerar bra

Buda på varje punkt separat. Startbud 0 kr på allt.

Hämtas i Linköping. Kan eventuellt ordna överlämning i Jönköping också. De små grejerna kan skickas mot frakt plus 30 kr (jag vill helst att grejerna hämtas).

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vad är det för raptor disk? Är det varianten med en 2.5" disk som sitter i en stor kylfläns är jag intresserad.

Visa signatur

Main: i9 13900K | Asus Z790 Hero | RTX 4090 Founders | Meshify 2 C | H100i Elite LCD | 64GB Dominator Platinum RGB | Thor 1200W | 2x 980 PRO NVMe | Asus OLED PG42UQ | ROG Claymore Core | Logitech G903
Simrig: i9 13900K | Asus Z690 Hero | RTX 4090 Gainward Phantom | Corsair 5000T | H150i Elite LCD | 64GB Vengeance RGB | Thor 1200 | 980 PRO NVMe | 3x MSI G273QF

Permalänk
Skrivet av SevenOfNine:

Vad är det för raptor disk? Är det varianten med en 2.5" disk som sitter i en stor kylfläns är jag intresserad.

Tyvärr. Det är 740ADFD

Permalänk
Medlem

@akkaniclas:

5kr plus frakt för Hp 2140 mini

när slutar budgivningen?

vet att det är rätt lågt bud men men det starta ju på noll så va kan man säga

Permalänk
Skrivet av frippe9:

@akkaniclas:

5kr plus frakt för Hp 2140 mini

när slutar budgivningen?

vet att det är rätt lågt bud men men det starta ju på noll så va kan man säga

Har inte bestämt någon sluttid än. Helt ok att buda 5 kr! Dock vill jag helst inte skicka för så lite, är inte värt besväret då.

Permalänk

Hur mycket skulle du vilja ha för besväret att skicka? Är intresserad av den större hårddisken xD

Permalänk
Skrivet av RatusDesigns:

Hur mycket skulle du vilja ha för besväret att skicka? Är intresserad av den större hårddisken xD

30 kr. Så lägg ett bud exkl. frakt och "packavgift". 0 kr blir då 30 kr plus frakt

Permalänk
Avstängd

Jag tar gärna DELL, HP mini och stationär dator för en symbolisk summa om 200kr och jag hämtar, roligt att pilla med och förbättra kanske skänka till bättre behövande framöver när jag gjort mitt med dom givetvis får du sånt fall creed för det.

Hämtar helst lördag/söndag helst lördag men kan förstå om du vill avvakta och se om du får bättre bud.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

@jaeger90:
Buda på saker separat enligt annonsen tack så andra kan se vad buden ligger på.

@akkaniclas:
Okej, Höjer bud till 100kr plus frakt isåfall.

Permalänk
Medlem

500 för allt hämtar

Permalänk

Budar 300:- plus frakt för HP 2140

Visa signatur

Main: i9 13900K | Asus Z790 Hero | RTX 4090 Founders | Meshify 2 C | H100i Elite LCD | 64GB Dominator Platinum RGB | Thor 1200W | 2x 980 PRO NVMe | Asus OLED PG42UQ | ROG Claymore Core | Logitech G903
Simrig: i9 13900K | Asus Z690 Hero | RTX 4090 Gainward Phantom | Corsair 5000T | H150i Elite LCD | 64GB Vengeance RGB | Thor 1200 | 980 PRO NVMe | 3x MSI G273QF

Permalänk
Avstängd
Skrivet av frippe9:

@jaeger90:
Buda på saker separat enligt annonsen tack så andra kan se vad buden ligger på

Jag har det budet jag har med en smidig upphämtning budar inte separat då jag inte åker för en utav sakerna.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaeger90:

Jag har det budet jag har med en smidig upphämtning budar inte separat då jag inte åker för en utav sakerna.

Menade snarare att du kunde lägga dina bud typ såhär:

75kr för Hp 2140 mini

75kr för DELL

50kr för stationär

Permalänk
Avstängd

@frippe9: men jag vill inte bara köpa en utav sakerna dom tre jag nämnde eller inget? Lägger jag bud enskilt och vinner budet på en av sakerna vad ska jag göra då? Använd det bakom ögonen. Ursäkta ts!

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

Är den stora disken såld annars lägger jag 50kr samt frakten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

En liten uppdatering: Jag har bestämt mig för att skänka bort det mesta av grejerna till ett projekt som gör iordning datorer till familjer som inte har råd med dator. Allt förutom HP Mini.

Hoppas att ingen misstycker

Permalänk
Medlem
Skrivet av akkaniclas:

En liten uppdatering: Jag har bestämt mig för att skänka bort det mesta av grejerna till ett projekt som gör iordning datorer till familjer som inte har råd med dator. Allt förutom HP Mini.

Hoppas att ingen misstycker

Låter som en bra grej. Men jag hade gärna norpat raptordisken av dig. Har en array med ett gäng och en av diskarna har gett sig. De börjar bli riktigt svåra att få tag på.

Hör av dig om du kan tänka dig att släppa endast raptorn?

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Skrivet av sniglom:

Låter som en bra grej. Men jag hade gärna norpat raptordisken av dig. Har en array med ett gäng och en av diskarna har gett sig. De börjar bli riktigt svåra att få tag på.

Hör av dig om du kan tänka dig att släppa endast raptorn?

Har glömt att ta bort annonsen. Raptorn är tyvärr bortskänkt. HP Minin finns dock p.g.a ett missförstånd

Permalänk
Medlem
Skrivet av akkaniclas:

Har glömt att ta bort annonsen. Raptorn är tyvärr bortskänkt. HP Minin finns dock p.g.a ett missförstånd

Tack ändå!

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB