Permalänk
Medlem

Xbox one - vänner

Hej alla sweclockers!
Såg att det fanns en tråd för PSN men inte för xbox.
Kort och enkelt skriv ner era gamertags och vad ni spelar just nu eller planera för framtiden!
Happy gaming!

Gamertag: Chappiegamer
Spel: Halo MCC, sunset overdrive AC Unity

Permalänk
Medlem

PhiltheSwede (ja, var 12 när jag skaffade xbl )

AC black flag, bf4, sunset OD, halo MCC, sniper elite, fifa 14, forza 5

Permalänk
Medlem

wranzzon

just nu är det xbox fitness, Middle-earth™: Shadow of Mordor, NHL 15, FIfa 15 Ac black flag som gäller

Permalänk
Avstängd

Pixeln

GTA 5 , Farcry 4 , Dying light , Sunset overdrive , Forza Horizon 2 , Middle-earth™: Shadow of Mordor , Ryse ,Trials Fusion och Dead Rising 3.

Permalänk
Medlem

Marinlik:

Lägg till mig om ni vill köra något med mic. Har: Halo MCC, Forza 5, Forza Horizon 2. Sunset Overdrive.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

GT: motor sw

Spel: Forza 5, AC Black Flag

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Wratborn771

Spelar inte så ofta, men på sistone har det varit en del Halo/Telltale spel.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem

Gamertag: Izheen
Lirar mestadels RPG och MMORPG, lirar just nu Elder scrolls online (precis börjat så låg lvl). Lirar också Dragon age. Tänker mig även spela nya Fable när det kommer.

Visa signatur

Eller kort och gott använda argument som "för att det är roligt" eller "för att jag kan", alternativt "alltid retar det någon". Det motiverar det mesta i livet.

Permalänk
Medlem

Gamertag: Rockletz1337

Lirar: Evolve, Destiny, CoD:AW, Forza- 5 & HZ2,

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

MaxieTheHhatter

spelar mest Destiny ochh Forza Horizon 2, försöker komma igång med Evolve och smiter in lite Halo MCC då och då.

Jag och en vän söker en 3e spelare till Destiny om någon är intresserad!
Blir dock inte mycket spelande för vår del, vi båda är rätt upptagna

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

JoWWaA ,

Spelar Forza 5 , Halo MCC , Sunset overdrive , minecraft och köper snart Forza 6

Permalänk
Medlem

Xbox live id : Daevilb

Just nu spelar jag
Diablo 3
Elite Dangerous
The Witcher 3

väntar på Fallout 4

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Avstängd

Layerleaf

Spelar inte så ofta men skulle gärna spela Halo MCC och Halo 5 när det kommer!

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaxieTheHatter:

MaxieTheHhatter

spelar mest Destiny ochh Forza Horizon 2, försöker komma igång med Evolve och smiter in lite Halo MCC då och då.

Jag och en vän söker en 3e spelare till Destiny om någon är intresserad!
Blir dock inte mycket spelande för vår del, vi båda är rätt upptagna

Har lag till dig i min friendlist, så ser väl när du är inne.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||: