Permalänk

Projektbygge Snowflake

Hej alla härliga sweclockare!

Nu har det gått några månader sedan mitt senaste projekt blev klart och det börjar klia i fingrarna igen, dags för något nytt. Jag hoppas därför att det finns någon där ute som är sugen på en garanterat helt unik dator. Jag sätter inget pris utan tänker att om det finns någon som är seriöst intresserad så kan vi komma överens om något tillsammans. Finns inget intresse så säljer jag inte, inga skambud tack!

Det är en dator i mITX format, ca 30x32x18cm. Nästan allt är moddat eller byggt från grunden så det saknas garanti på det mesta dock så är allt helt felfritt och fungerar som det ska. Full vattenkylning från EKWB, Koolance, Primochill och HWLabs, specifikationer är följande:

Intel i7 4770k (deliddad)
Asus 290X DCII
MSI Z97I-ACK
2x8Gb Corsair RAM
XFX XTR 650W
2x500Gb Samsung 850 Evo SSD

Jag svarar gärna på frågor om detaljer och det finns mycket bilder och information i mitt galleri och i projektloggen jag har här på SweC.

Galleri
Projektlogg

//Axel Ekwall

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av axelpaxel:

Hej alla härliga sweclockare!

Nu har det gått några månader sedan mitt senaste projekt blev klart och det börjar klia i fingrarna igen, dags för något nytt. Jag hoppas därför att det finns någon där ute som är sugen på en garanterat helt unik dator. Jag sätter inget pris utan tänker att om det finns någon som är seriöst intresserad så kan vi komma överens om något tillsammans. Finns inget intresse så säljer jag inte, inga skambud tack!

Det är en dator i mITX format, ca 30x32x18cm. Nästan allt är moddat eller byggt från grunden så det saknas garanti på det mesta dock så är allt helt felfritt och fungerar som det ska. Full vattenkylning från EKWB, Koolance, Primochill och HWLabs, specifikationer är följande:

Intel i7 4770k (deliddad)
Asus 290X DCII
MSI Z97I-ACK
2x8Gb Corsair RAM
XFX XTR 650W
2x500Gb Samsung 850 Evo SSD

Jag svarar gärna på frågor om detaljer och det finns mycket bilder och information i mitt galleri och i projektloggen jag har här på SweC.

Galleri
Projektlogg

//Axel Ekwall

Läs hela annonsen här

Är du potentiellt intresserad av att sälja en SSD separat från resten av datorn?

Permalänk
Medlem

Om du är villig att dela på datorn, så är jag intresserad av ditt 290X

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Skrivet av PsyCor:

Är du potentiellt intresserad av att sälja en SSD separat från resten av datorn?

Skrivet av Nudel:

Om du är villig att dela på datorn, så är jag intresserad av ditt 290X

Jag är inte intresserad av att sälja av delar av datorn i nuläget. Om det blir aktuellt kommer jag att lägga upp en separat annons för de delar som säljs separat!

/Axel

Permalänk
Medlem
Skrivet av axelpaxel:

Jag är inte intresserad av att sälja av delar av datorn i nuläget. Om det blir aktuellt kommer jag att lägga upp en separat annons för de delar som säljs separat!

/Axel

Kan du sälja datorn utan de båda ssderna?

Permalänk

@seraj5: Ja det skulle jag absolut kunna göra, speciellt nu när det verkar finnas intresse för SSDerna på annat håll. Är du intresserad?

Permalänk
Medlem

Aa är intresserad fast antar att det blir rätt dyrt för allt eftersom du moddat och massa fittings osånt. Men jag funderar ändå på de, har du ngt riktpris?

Permalänk
Permalänk

Lägger ett bud på 7000kr, men kan inte garantera att jag köper. beslut kommer nästa vecka isåfall!

Visa signatur

Hej

Permalänk

@Milansson: Jag är rädd att 7000kr är en bra bit under vad jag kan tänka mig att släppa datorn för. Letar du efter ett riktigt "kap" och bara bryr dig om fps/kr så tittar du på fel annons!

Permalänk
Skrivet av axelpaxel:

@Milansson: Jag är rädd att 7000kr är en bra bit under vad jag kan tänka mig att släppa datorn för. Letar du efter ett riktigt "kap" och bara bryr dig om fps/kr så tittar du på fel annons!

Aja, tänkte mer på vilka delar och att det inte var någon garanti, värt ett försök

Snyggt bygge!

Visa signatur

Hej

Permalänk
Skrivet av Milansson:

Aja, tänkte mer på vilka delar och att det inte var någon garanti, värt ett försök

Snyggt bygge!

Jag förstår, tror de flesta tänker som dig och jag klandrar dig inte. Hoppas att jag kan hitta nån som inte bara ser det som en hög delar utan som en helhet men det kanske är för mycket att hoppas på här på SweC