Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Snax fragmovie

https://www.youtube.com/watch?v=wQOX5vS5Hwc

Konstruktiv kritik välkommnas, ny med film editing.

Permalänk
Medlem

var fick du footage ifrån? demos? isånafall kan du väl dra på lite högre settings så ser det snyggare ut! Annars tycker jag att musiken inte passar en fragmovie ;). Bara smak förstås

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

Som förgående sa, lite högre settings vore inte fel men jag själv tycker musiken passar perfa

Permalänk
Skrivet av henkrik92:

var fick du footage ifrån? demos? isånafall kan du väl dra på lite högre settings så ser det snyggare ut! Annars tycker jag att musiken inte passar en fragmovie ;). Bara smak förstås

Som i högre grafik inställningar?? allt är på högsta av nån anledning sjunker kvaliten lite efter rendering för mig. Testar alla inställningar samt förslag som finns att hitta på forum osv:) Jag spelar in i fraps vilket kanske kan ha med saken att göra, vill testa shadowplay men just nu med ny update går inte dom filerna att öppna i sony vegas 9:P

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/648876990488344...

Permalänk
Medlem

Det jag tycker du behöver jobba på är ljudövergångarna, det behöver vara mjukare. Sen ett tips är att matcha frags med beat i musiken, vilket är svårt men effekten blir bra speciellt vid slowmotion där man ändå kan styra hastigheten lite.

Du kan testa att spela in med OBS också.

Permalänk
Skrivet av Minthon:

Det jag tycker du behöver jobba på är ljudövergångarna, det behöver vara mjukare. Sen ett tips är att matcha frags med beat i musiken, vilket är svårt men effekten blir bra speciellt vid slowmotion där man ändå kan styra hastigheten lite.

Du kan testa att spela in med OBS också.

Tack:) jag håller med dig 100%

Permalänk
Medlem

Vill du ha bästa kvaliteten på youtube? Följ då denna guide

Exempel på hur kvaliteten kommer se ut i CSGO:TheDemoVault

Visa signatur

13700K & GTX 3070