Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Eizo Foris FS2735 med 144 Hz IPS och AMD Freesync får pris och lanseringsfönster

Permalänk
Medlem

Skulle lätt köpa den om den inte hadde lanseringsfönster, men en sådan skärm lär nog aldrig komma...

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Här, fram tills 30 november: http://cdon.se/hemelektronik/asus_mg279q/

Jag sitter och fingrar på köp-knappen själv, grymt sugen.
Den stora nackdelen är väl varierande kvalitet samt 90Hz FreeSync då.

Har de pixelgaranti på den skärmen?

Permalänk
Medlem

13 tusen? Skrattretande, MG279Q har ju varit nere på 4500kr. Nästan en tredjedel av priset på den här...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Daemon85:

Har de pixelgaranti på den skärmen?

Osäker, någon slags generell pixelgaranti bör nog finnas.
Själv oroar jag mig för andra problem än döda pixlar, ljusigenomsläpp, problem med att själva panelen är trasig eller exempelvis att skärmen tappar anslutningen eller inte vill starta.

De två sistnämnda problemen hände på min andra respektive första Dell skärm. Den i signaturen är den tredje som visade sig fungera. Sjukt drygt med RMA. :/

Skrivet av Cadenas:

13 tusen? Skrattretande, MG279Q har ju varit nere på 4500kr. Nästan en tredjedel av priset på den här...

När var den nere på det priset och vilken butik? Prisjakts indexering har sina brister. 4500kr är ju riktigt bra med tanke på vad den normalt kostar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Haft min nuvarande Eizo Foris FS2333 i några år nu och är helt sjukt nöjd. Så denna här nya är lite av min personliga drömskärm! Dock för priset får jag avvakta!

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.