Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Bra spel till xbox?

Nyss skaffat ett xbox och söker lite nya spel.
Någon som har spelat dead rising 3? Är det värt att lira?
Finns det mera bra Third person games?
Vad kan ni rekommendera?

Permalänk
Medlem

GTA 5 är ju okej.
Tombraider. (från 2013 och det senaste)
Dead rising 3 hade prestanda problem när jag testade det (var i butik när det var nytt så kanske är lagat nu)
Hört en del bra om Assassions creed black sails.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

GTA är väl lite av ett måste om det är din typ av spel.

Permalänk

Jag har lirat igenom gta5 på ps4an så de är klart. Funderar på om black flag är nice då jag inte lirat de. Tombraider 2013 har jag kört med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

GTA 5 är ju okej.
Tombraider. (från 2013 och det senaste)
Dead rising 3 hade prestanda problem när jag testade det (var i butik när det var nytt så kanske är lagat nu)
Hört en del bra om Assassions creed black sails.

Assassin's Creed Black Flag är ett riktigt bra och vackert spel. Spelat det cirka 15h, dock försvann hela mitt ''spel'' nyligen och jag tror inte jag kommer orka börja om, hahha. Men riktigt vackert är det om man kör max inställningar och står på en strand eller ö eller så. Sen tycker jag även det är väldigt bra känsla och story i spelet. Riktigt bra spel helt enkelt, bättre än Unity enligt mig. Dock hatar jag Unity pga av PC versionen, men men.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av linusolzzon:

Jag har lirat igenom gta5 på ps4an så de är klart. Funderar på om black flag är nice då jag inte lirat de. Tombraider 2013 har jag kört med

Skickades från m.sweclockers.com

Gillade du tombraider 2013 så har det ju kommit ett nytt http://www.fz.se/artiklar/recension/20151109/rise-of-the-tomb... .

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

A vet att tombraider har kommit ut. Men har lite kasst med pengar innan löning så måste välja något av dom billigare först. Lutar mot black flag eller dead rising

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om du gillar plattformsspel så är Ori and the blind forest ett måste!