Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

är det möjligt att köpa audio technica msr7 i färgen brun för samma pris ?
http://cdon.se/hemelektronik/audio-technica-ath-msr7bk-p32995...

Permalänk
Medlem

Är det gratis att returnera varor? Ångerrätt/öppet köp, allt vad det heter. Försöker tyda paragrafen angående detta. Det står att jag ska leta efter "Fri retur" på produktsidan men jag vet inte riktigt... Det är inget jag har beställt ännu.

Edit: Hittade nu var jag ska kolla efter denna stämpel. Antar att det inte råkar vara så att fri frakt även omfattar fri retur?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Müsli!!!!!

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem

@CDON.COM Börjar det bli dåligt med varor att sälja billigt, Mascara och musli?!
Det var inte ens särskilt bra pris på muslin-.-
EDIT: Enligt min flickvän var det inte särskilt bra priser på mascara heller:)

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

@Cdon

Ni har lagt upp fina erbjudande och jag har under många år röstat på er som årets butik.

Skulle ni kunna lägga in 20% till på löpbandet http://cdon.se/sport/titan-treadmill-st690-p24852298. Den går att få tag på för 6791kr på tretti.se(samarbetspartner?) med deras blackfriday 20%

Såg nyss att ni hade denna http://cdon.se/sport/titan-treadmill-st695xforce-p33601895 för 8499 hmm svårt val

Tack i förväg
//Andreas

Permalänk
Medlem

När kommer ni börja skicka ut alla beställningar?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

@CDON

Permalänk
Inaktiv

http://cdon.se/hemelektronik/acer-nitro-vn7-591g-50ww-i5-4210...

Hoppas vi får se bättre priser på 10.000 krs modeller på Måndag eller inatt

Black FRIDY style 40-60 %

Permalänk
Medlem

Och där lyckades folk krasha cdon, synd hade hoppats på att få erbjudande på att förlänga mitt cdon+ konto, får vänta tills julkalendern

*nvm funkar igen

Permalänk
Medlem

Verkar inte gå betala när jag nu har beställt saker.
"vänligen vänta slutför transaktionen"
Så har det snurrat på i 5 minuter nu. så jag missar nog allt

Permalänk
Medlem

Kan inte beställa står person nummret har ingen address... :(? Nu missar jag dealen :(!!

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

samma här, det går inte slutföra köp... sidan var allmänt seg den sista timman

Permalänk

Cdon.com är nere

Är det bara jag som har problem med cdom.com, verkar som sidan är nere

Permalänk
Skrivet av Gusskinusski:

Är det bara jag som har problem med cdom.com, verkar som sidan är nere

Nej jag har försökt att lägga en beställning senaste timmen och fick igenom den först nu. Sidan är uppe men är otroligt seg.

Permalänk
Medlem

Sidan fungerar för mig men är riktigt seg på att ladda nya sidor.
(har fortfarande texten som visar vänligen vänta slutför transaktionen)

Permalänk
Medlem

Sidan funkar men seg och problemet jag har är att när jag skriver in person nummret så får jag error ingen address.

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

jag ger upp... cdon vill tydligen inte ha mina pengar

Permalänk
Medlem

Jag avbröt betalningen nyss och testade igen.
Och nu gick betalningen igenom direkt

Permalänk
Medlem

bytte från faktura till kortbetalning (som jag iofs redan testat att göra innan) och helt plötsligt fungerade det

Permalänk
Medlem

Jag ser nu att det har reserverats 4119:- två gånger
Hoppas att pengarna kommer tillbaka till mitt konto snart.

Permalänk
Medlem

CDON, se inte detta som en request utan mer en fundering.

Varför sålde ingen sida inkl ni PS4 tillbehör billigt? All fokus verkade ligga på Xbone, så är det uppmaning från Sony eller är det nåt alla kommer börja rea ut på typ Cyber Monday? Lite synd för det satt jag och letade mycket efter, Dualshock 4 rea bland annat.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Är det gratis att returnera varor? Ångerrätt/öppet köp, allt vad det heter. Försöker tyda paragrafen angående detta. Det står att jag ska leta efter "Fri retur" på produktsidan men jag vet inte riktigt... Det är inget jag har beställt ännu.

Edit: Hittade nu var jag ska kolla efter denna stämpel. Antar att det inte råkar vara så att fri frakt även omfattar fri retur?

Hittar inget heller på sidan. Är det någon som returnerat en vara sista tiden. Vad brukar returfrakten bli?

Permalänk
Medlem

Startar ni Cyber Monday 00.01?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Startar ni Cyber Monday 00.01?

Ska tydligen starta i natt eller tidigt imorgon mer visste inte deras kundtjänst.

Så lite vagt är det.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Ska tydligen starta i natt eller tidigt imorgon mer visste inte deras kundtjänst.

Så lite vagt är det.

Med tanke på att det är arbetsdag så kanske ingen startar förrän på morgonen.

Permalänk
Medlem

Önskemål om nedsatt pris på Blue Microphones The Ringer Snowball Shockmount!

Permalänk
Medlem

Ett skönt 970 grafikkort hade vart drömmen!

Permalänk
Medlem

Dra fram ett 980TI <3 till fina priset

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Skulle vara härligt med en rea på dessa grejer på cyber monday

http://goo.gl/GMwFx3
http://goo.gl/c0AXmm

Ni kan sätta er på bordet att ni får ett köpa av mig då i alla fall

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort tiggeri + svar.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...