Rainbox Six: Siege [Den Stora Tråden]

Permalänk

Är det några som vill spela lite? Hade ett par kompisar jag körde med under betan och det var trevligt, men det är bara jag som har köpt spelet. Därför har jag nu inte någon att spela med. Har inte hunnit bygga upp några imponerande färdigheter ännu, men om ni kan ha överseende med detta så är det bara att hojta till.

UPLAY: thomasthorsson

Skrivet av Vispen123:

Heter iaf på uplay: Vispen123

Har lagt till dig.

Permalänk
Medlem

Lååånga väntetider idag, både PvP och Terrorist Hunt.

jag lirar gärna med några som är sugna. jag har mic, men också en sambo som jobbar lite udda tider så det är inte alltid jag kan närvara med röst då jag sitter precis utanför sovrumsdörren. men jag lyssnar alltid

Cirap på uPlay

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vispen123:

Ser många som skriver sina Uplay nick.. kan man inte köra via Steam där också?
Jag har ju köpt spelet via Steam men det är länkat med Uplay, ser även i min Friends tab att det står att jag spelar spelet?

Heter iaf på uplay: Vispen123

Kör du via Steam så kör du både med Steam och uplay tror jag.
Du använder Shift + F2 för att ta fram uplay overlay där du har dina uplay vänner för att bjuda in och spela

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Såg precis att Season Pass inte är vad man kanske förväntade sig. Det är ju bara en VIP-tjänst som tar slut efter ett år?
Undrar hur dom tänkte där, det är ju absolut inte värt pengarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte om du fått svar på denna än.
Men Ubisoft siktar på att inte dela upp communityn i massa map packs.
Så alla kartor och operators kommer vara gratis.

Season pass ger dig
- Massa skins
- 7 dagar headstart för operators plus att du får dem direkt utan att behöva köpa dem för Renown coins. Tror att man kommer ha tillräckligt med renown när dessa operators väl släpps..
-5% boost till renown... Vilket egentligen inte behövs.. Jag körde alla single player challanges och låste upp en stor del av operators och full uppgradera dem
600 Rainbow coins eller vad det heter.. Det är som typ Riot points in LoL.. Där du köper skins och boost med. Köps med riktiga pengar annars.
2 extra challenges per dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Vet inte om du fått svar på denna än.
Men Ubisoft siktar på att inte dela upp communityn i massa map packs.
Så alla kartor och operators kommer vara gratis.

Season pass ger dig
- Massa skins
- 7 dagar headstart för operators plus att du får dem direkt utan att behöva köpa dem för Renown coins. Tror att man kommer ha tillräckligt med renown när dessa operators väl släpps..
-5% boost till renown... Vilket egentligen inte behövs.. Jag körde alla single player challanges och låste upp en stor del av operators och full uppgradera dem
600 Rainbow coins eller vad det heter.. Det är som typ Riot points in LoL.. Där du köper skins och boost med. Köps med riktiga pengar annars.
2 extra challenges per dag

Jag gillar att de inte delar upp spelarbasen på grund av maps iaf
Slutade med att jag köpte Season Pass ändå, kändes drygt att grinda ihop 50.000 credits för båda operators som släpps varannan månad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Ligger spelet nere? Har hänglås framför multiplayer och terrorist hunt?

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

fuckboi på steam eller EgzonAliju på uplay. söker för ranked. skulle säga att jag är bra på spelet och söker ett gäng som gillar taktisera o ha kul

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Tydligen ska dem som redan äger spelet få 4 stycken referal kodes som dem kan ge till någon

Länk
Tydligen måste man gå in på en annan sida (finns länk i artikeln) och hämta ut koderna.
Om det är någon som känner att dem inte behöver dessa så tar jag gärna två

Permalänk
Medlem

Jag tar också väldigt gärna en kod då jag är tveksam om man ska köpa detta eller inte och detta är ju en perfekt tillfälle att lista ut det, haha!

Permalänk
Medlem

Har fyra nycklar att ge ut. Skicka PM om du vill ha.
Lycka till.

SLUT.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Hejsan!

Jag tar gärna emot en nyckel om det finns någon som har en över

MVH jimmy

Permalänk
Medlem

Jag är också redo om någon känner sig på tomtehumör!
God jul!

Permalänk
Medlem

Jag lägger ut två nycklar här då jag känner jag nog inte kommer att använda alla 4
UM7C-UKYP-FJPW-N8KM
MWXM-JNHA-PMME-WE7C

Permalänk
Medlem

Tackar! Tog UM7C-UKYP-FJPW-N8KM..Uppskattat!

Permalänk
Medlem

Vart har ni fått koderna? Jag äger spelet till PS4 men har inte fått något mail om koder ännu. Lägger upp hela bunten här sen om dom dyker upp

Jag älskar spelet mer för varje dag, helt fantastiskt roligt är det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Vart har ni fått koderna? Jag äger spelet till PS4 men har inte fått något mail om koder ännu. Lägger upp hela bunten här sen om dom dyker upp

Jag älskar spelet mer för varje dag, helt fantastiskt roligt är det

Skickades från m.sweclockers.com

Tror det bara är för PC
https://rainbow6keys.ubi.com/en-US

Permalänk
Medlem
Skrivet av Terrell:

Aha okej, typiskt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Skulle också vilja testa om någon har en extra nyckel.

Permalänk
Medlem

LRVT-GUBA-LBLP-AC7A
9BKH-4JK6-MB7M-RQGQ
FNDL-LKPA-CFCA-PAM8
HXR3-4QQH-38KL-AYA9

Varsågoda!

Permalänk
Medlem

Jag tog första koden, tusen tack!

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk

@harman: Står ogiltig nyckel på alla. betyder de att dom är tagna?

Permalänk
Medlem

UEAM-BEMV-KMVK-TLYF

Här har ni en till

Permalänk

@danne9108: vad är detta till? det står bara ogiltig produktkod för mig

Permalänk

samma här, försökte typ samtidigt som dig

Visa signatur

Quad Q6600@ 3.2 ghz 24/7 lappad IHS --=-- Scythe Infinity --=-- Asus P5W DH Deluxe --=-- Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 3072MB CL4 --=-- ¤4870X2 @ orginal --=--corsair 750w --=--2Tb hårddisk --=-- SAMSUNG 226bw (S)

Permalänk
Skrivet av harman:

LRVT-GUBA-LBLP-AC7A
9BKH-4JK6-MB7M-RQGQ
FNDL-LKPA-CFCA-PAM8
HXR3-4QQH-38KL-AYA9

Varsågoda!

jag tog 9BKH-4JK6-MB7M-RQGQ

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

@danne9108:
Tackar! Tog din kod nu kl 10.07

Ni andra som försökt innan kanske inte använde Uplay? (Steam klienten funkar ej vad jag vet)

Permalänk
Medlem

LVEE-GMHU-FEAM-CAUC

Här får ni ytterligare en, och för att förtydliga så är det via Uplays spelklient ni ska aktivera den.

Permalänk
Skrivet av danne9108:

LVEE-GMHU-FEAM-CAUC

Här får ni ytterligare en, och för att förtydliga så är det via Uplays spelklient ni ska aktivera den.

Tack så mycket!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Koder?

Hej! Jag är ett stort fan utav detta spel, eller fps spel generellt och undrar om någon har en kod och vill dela med sig?

Visa signatur

En såndär datormaskin