Permalänk

D5 pump med reservoar köpes

Hej!

Köper en EK-WB D5 pump reservoar combo. Reservoaren ska vara 250. OBS, ska ej vara PWM pump.

Köper även bara själva huset, som man monterar ihop pump och reservoar med, eller reservoar och pumphus, då jag har delar liggandes.

Kom med förslag, gärna bilder på det ni säljer. Priser ska vara inkl. frakt

Allt sker i tråden, blir det affär av tar vi givetvis detta i pm.

Jag väljer givetvis vem, var, när, hur etc. etc. jag vill köpa. Kan swisha och föra över till bank konto.

/Patrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en D5a med topp, orange sleeve.
Ställbar i 5 lägen om det är intressant.
500sek + frakt

Permalänk
Medlem

Jag har en svart Bitspower D5 top liggandes med ett litet gängfel från fabrik där gängan har lite för kort avstånd mellan tänderna på ett ställe där det bara är att slipa lite med en nålfil/sandpapper.

Pumpen är helt ny och "gängfelet" kom från fabrik och är simpelt att fixa, jag har själv inte fixat det då jag inte har haft verktyg till det hemma samt brist på ork.

Kostar ~60 Euro ny så jag hade tänkt mig en hundring eller två + frakt.

Har även orginalförpackning etc, hör gärna av dig i pm om du vill ha bilder/ har några frågor.

Detta block kan du köpa en bitspower res combo till vilket bara är att skruva på.

Visa signatur

CpuI7 3770k 5Ghz @ 1.44v Mobo ASUS P8P67 WS Revulotion GPU Evga GTX 780 3GB Ram Corsair vengeance 4x4 1600Mhz Chassi Söndersågat Fractal Design XL R2 Kylning D5 med Bitspower modkit/pumptop med en Bitspower rescombo 150mm, EK GTX TITAN XXL, EK Supremecy Acetal, 2st 360mm rads, 19/13.http://valid.x86.fr/u6qyuw