be quiet! Shadow Rock 2 *OANVÄND*

Permalänk
Medlem

be quiet! Shadow Rock 2 *OANVÄND*

Jag har en be quiet! Shadow Rock 2 som jag inte kan använda pga att mina ramminnen är för höga så jag väljer därför att sälja den alt. byta den mot en AIO kylare.

Den är bara uppackad för att kunna knäppa kort på kylaren med andra ord aldrig använd.

Vid byte så är det samma värde eller så lägger jag pengar emellan.

Tänkte mig 350 eller bud och köparen betalar frakten.

Vid ev budgivning så gör bud i tråden, buda via PM kommer att ignoreras.

Marknadsreferenser finns!
Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill & till vilket pris jag vill
Byte mellan 4 ögon är att föredra!

Råkade ta bilderna fel såg jag så ursäktar för ev nackspärr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Avstängd

150kr + frakt!

Visa signatur

Mod som stängde av mig för att jag skojjade till det, blir just nu knullad av en negerdasse. Må din fjolliga själ ruttna i ett evigt hav av väteperoxid!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jhun104:

150kr + frakt!

Noterat

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gyhlen:

När hade du tänkt avsluta annonsen?

Visa signatur

Mod som stängde av mig för att jag skojjade till det, blir just nu knullad av en negerdasse. Må din fjolliga själ ruttna i ett evigt hav av väteperoxid!

Permalänk
Medlem

@jhun104:

Låter den ligga kvar i ett par dagar till iaf och se om nån mer är intresserad.

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gyhlen:

@jhun104:

Låter den ligga kvar i ett par dagar till iaf och se om nån mer är intresserad.

Jag drar tillbaka mitt bud. Tog denna istället > Be quiet! Pure Rock

Visa signatur

Mod som stängde av mig för att jag skojjade till det, blir just nu knullad av en negerdasse. Må din fjolliga själ ruttna i ett evigt hav av väteperoxid!

Permalänk

Vad kan frakten tänkas gå på? Jag kan bjuda 250 kr med frakt inkluderat. Tror inte det är allt för dyrt med Schenker eller DHL.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaptenperre:

Vad kan frakten tänkas gå på? Jag kan bjuda 250 kr med frakt inkluderat. Tror inte det är allt för dyrt med Schenker eller DHL.

Skulle tro på 80 kronor ca. Nöjer mig med budet, pmar dig.

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80