Grafikkort sökes i göteborgsområdet

Permalänk
Medlem

Grafikkort sökes i göteborgsområdet

Kort av intresse är GTX 660, 670 kanske 580 eller 7950,7970 och 280x.

Budget upp till 900

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

XFX GTX260 har jag eller Asus 9800GTX. Det e vad din budget täcker. Finns I Göteborg.
MvH/
Boten

Permalänk
Medlem

Qbot de tycker jag inte stämmer man får bättre än dina prylar.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 , I7 4790K@4800mhz ,Corsair vengeance 2400Mhz@2600 CL 11 16GB ,Cooler master V850 , Fury X ,MSI Z97 Gaming 9 AC , Samsung 840 Evo 500GB +1tb hdd , Corsair H100i.
Asus vn247h

Permalänk
Skrivet av QboT:

XFX GTX260 har jag eller Asus 9800GTX. Det e vad din budget täcker. Finns I Göteborg.
MvH/
Boten

9800GTX och GTX260 är knappt värda någonting efter som dom drar för mycket ström förhållandevis till moderna kort med samma prestanda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QboT:

XFX GTX260 har jag eller Asus 9800GTX. Det e vad din budget täcker. Finns I Göteborg.
MvH/
Boten

Skojar du?

Permalänk

@QboT: hehehehe, man kan köpa dem korten för typ 100kr ;DD

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Ja de ligger bägge inom budget,det var därför jag erbjöd de. Det e oklart hur mycket han vill lägga på kort men han har skrivit "500:-" o då e det väl rimligt att tro att det e hans tak. Jag ville bara erbjuda något inom hans budget. Förstår inte era kommentarer som "skojar du eller". För 500:- kan jag inte tänka mig att han kan få något av de korten han eftersöker.

Till galenmyra,RealPower o Jacobsdator o andra pigga kommenterare:::

Varför svarar ni i denna annons som inte har med detta att göra? förstår inte riktigt. Prata av er med era fruar eller liknande, o har ni ingen att skriva med så skaffa en vän. Det e en annons o inte ett disskusionsforum huruvida ett kort e värt 50 kr eller 100kr. Korten e inom ramen från 0-500:- o det verkar vara vad annonsskaparen efterfrågar. E han inte intresserad så e han inte, mne ni har ju definitivt inte med detta att göra. Behåll era spydiga kommentarer till någon annan. Hoppas innerligt att jag framöver kommer annonsera något som någon av er e intresserade av.

ps!
Låt nu tråden vara för annonsskaparen. Tack på förhand.

MvH/
Boten

la till ett "PS!"
Permalänk
Medlem

Klaga på om att folk går ot när man raljerat om att budgeten bara räcker till kort som knapp är värda 100 kr.ja vi lämnar det där. Satte bara 500 för att ha något där, pris diskuteras med säljare. Är intresserad av de kort som nämns var vänlig kontakta mig i pm om ni vill sälja ett av dessa!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@bergla: Tjena, har ett Asus GTX 275 och ett Gigabyte 8800GT om du är intresserad? Dem står i sin förpackning och finns i Göteborg.

Permalänk
Medlem

Tack ändå men är intresserad av kort i klassen som jag nämnt i annonsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bor i Göteborg och har ett Asus 760 OCII om du är intresserad, men vill helst ha 800kr för det.
Förstår att det är en bra bit över vad du vill ge, men det skadar väl inte att komma med ett förslag.
Vänlig hälsningar och god jul

Permalänk
Medlem

Tack för erbjudandet, är inte riktigt det jag söker men hör av mig om det blir intressant!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har ett Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX, Windforce 3x. Tänkte mig ungefär 600? Finns i Göteborg. PM vid intresse.

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Medlem

Tjenare, har ett 670 windforce x3.
Förpackning o allt är kvar. Du kan komma och plocka upp det idag för 1000kr?
Mvh

Edit: bor du centralt nog kan jag köra ut det efter klockan 18.00.

Permalänk
Medlem

Tack för erbjudandena men är inte intresserad av de korten till de priserna.
Detta är en annons åt en vän och vi har kommit fram till att det är främst AMD korten som är av intresse!

Permalänk
Medlem

7950 Gigabyte

Skrivet av bergla:

Tack för erbjudandena men är inte intresserad av de korten till de priserna.
Detta är en annons åt en vän och vi har kommit fram till att det är främst AMD korten som är av intresse!

Har ett 7950 Gigabyte windforce x3, 800:-
Dock inte vad du eftersöker, iaf inte enligt din budget men dock finns erbjudandet. Finns i gbg på måndag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ett härligt gäng med div. elektronik.
Marknadsreferenser | Rabattkoder | Dagens fynd | Övriga fynd

"The mediocre teacher tells, The good teacher explains, The superior teacher demonstrates but the great teacher inspires."