Phenom II 1055t + moderkort, Ps3 med spel.

Permalänk

Phenom II 1055t + moderkort, Ps3 med spel.

Jag har en cpu samt moderkort som jag inte har någon användning för längre efter en uppgradering för ett tag sedan.

Processorn är en Amd Phenom II 1055t, samt moderkortet ett Asus M4A89GTD Pro. Självklart fungerar delarna utmärkt, processorn har testats att överklockas till 4ghz vilket den varit stabil och sval i med en Noctua NH-D14 kylare.
Pris: 800 spänn för cpu + moderkort.

Sedan har jag ett Psaystation 3 med 15 spel. det är Slim-versionen med 320gb hårddisk. Jag har inte använt spelet så väldigt mycket, mest blivit Gta 5 på den
Förutom basenheten följer det med strömsladd, hdmi-sladd (ca 1.4m), 1 Sony handkontroll sixaxis med en usbsladd för laddning, strömsladd samt 15 spel.
Alla spel är kompletta med manual och fodral samt i bra skick och ej platinum om inget annat anges. Jag har även kvar originalkartongen till basenheten.

Gta V
Gran Turismo 6
Red dead redemption
Silent hill Downpour
Need for speed Undercover
Uncharted 3
Destroy all humans!
The last of us
Mortal kombat komplete edition
LA: Noire
Dead space
Uncharted 2 (Platinum)
Dragon Age 2
Oblivion GOTY
Little big planet
HAWX (inplastat nytt)

Kom med bud på detta

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill. Köparen står för frakten om de inte kan hämta grejerna i Varberg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

Är intresserad av processorn. Vad vill du ha för den?

Permalänk
Skrivet av MaxaaN:

Är intresserad av processorn. Vad vill du ha för den?

Jag säljer helst cpu och moderkort i ett paket, skulle någon dock bara vara intresserad av moderkortet så kan jag dela upp paketet

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

Skulle vara intresserad av bara moderkortet, sitter på en 1055T själv och vill överklocka, mitt nuvarand M4A87TD överklockar inte så bra
Beror dock på vad du släpper det för, vet inte om jag kan gå högre än 300kr

Visa signatur

| AMD Phenom II 1055T @ 3.3GHz | Sapphire R9 380x | Corsair Force 3 120GB | M4A87TD/USB3 |

Permalänk
Medlem

400 För cpu + frakt

Permalänk
Skrivet av Tejler:

400 För cpu + frakt

Ger du mig 500kr + frakt så är jag nöjd, 400kr känns lite i underkant för cpun.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Skrivet av 92:

Skulle vara intresserad av bara moderkortet, sitter på en 1055T själv och vill överklocka, mitt nuvarand M4A87TD överklockar inte så bra
Beror dock på vad du släpper det för, vet inte om jag kan gå högre än 300kr

300kr känns okej för moderkortet, ska bara se om Tejler fortfarande är intresserad av cpun

Skrivet av radioactiv:

Ger du mig 500kr + frakt så är jag nöjd, 400kr känns lite i underkant för cpun.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

@radioactiv:

Bjuder 800 kronor + frakt för cpu och moderkort. Föredrar att det skickas med blocketpaketet.

Permalänk
Medlem

Little big planet.Gran Turismo 6.Destroy all humans! bjuder 150+frakt

Permalänk
Skrivet av erni:

@radioactiv:

Bjuder 800 kronor + frakt för cpu och moderkort. Föredrar att det skickas med blocketpaketet.

Noterat Jag har aldrig använt mig av blocketpaketet förrut, gick in och kollade på det nu fast står att de har tekniska problem och inte kommer kunna göra några utbetalningar förrän den 8e. Finns det något annat betalningssätt du skulle kunna gå med på annars?

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Skrivet av Tyver:

Little big planet.Gran Turismo 6.Destroy all humans! bjuder 150+frakt

Noterat, fast föredrar att sälja konsollen plus spelen ihop. Får se hur det blir

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

Ajdå. Fördelen med blocketpaketet är ju att det är säkert för både säljare och köpare. Så jag föredrar det. Men antar att schenker är alternativ 2. Posten alternativ tre. Men då antar jag att du vill ha förskottsbetalning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av radioactiv:

300kr känns okej för moderkortet, ska bara se om Tejler fortfarande är intresserad av cpun

ok låter bra men tror jag måste avvakta lite till nästa vecka iaf

Visa signatur

| AMD Phenom II 1055T @ 3.3GHz | Sapphire R9 380x | Corsair Force 3 120GB | M4A87TD/USB3 |

Permalänk
Medlem

500 kan jag gå upp till om du inte ska sälja det som paket

Permalänk
Skrivet av erni:

Ajdå. Fördelen med blocketpaketet är ju att det är säkert för både säljare och köpare. Så jag föredrar det. Men antar att schenker är alternativ 2. Posten alternativ tre. Men då antar jag att du vill ha förskottsbetalning.

Jag skickar pm till dig

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Skrivet av Tejler:

500 kan jag gå upp till om du inte ska sälja det som paket

Det är noterat

Skrivet av radioactiv:

Jag skickar pm till dig

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3