Moderkort / GPU / CPU / DDR3 / Kylare

Permalänk
Medlem

Moderkort / GPU / CPU / DDR3 / Kylare

Hej!

Säljer nu lite delar som jag inte längre behöver.

4x2GB - DDR3 Kingston KVR1333D3N9K2/4G - Totalt 8GB - 1333mhz
1x Tornkylare - Passar Intel, 775 - AMD, AM2, 754, 939 och 940
1x Intel Core 2 Duo E8400
1x Radeon HD 4890

Sakerna funkar klockrent!

Hela högen för 650 kr eller BUD

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Notera även att jag kan prioritera vissa användare före även om de har lagt ett lägre bud.

Allt finns i Blekinge/Karlshamn. Kan även skickas om köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tornkylarn råkar inte passa am3 också? 0:)

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem

@dellxps600:

De ska nog passa AM3, men inte helt säker.

Permalänk

Ooh. Har du möjlighet att kolla upo det, eller om du ev vet vad kylan heter så kan jag kika själv. Men om den gör det är jag nog intresserad. Vad vill du då ha för den?

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem

@dellxps600:

Kylaren är av märket Xigmatek
Du kan få den för 70 kr+frakt

Permalänk
Medlem

Hade du externt grafikkort vid testen eller cpu? Bra å veta om pci x16 portarna funkar:-) i såna fall 100kr+ frakt för Mb!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB Z68 AsRock Extreme Gen3 CPU-Intel i5 2500K ala 4,5ghz. GPU-XFX Radeon-7970 CF. RAM-Corsair 12GB . PSU Corsair TX850

Permalänk

Kan det vara denna tro? http://www.xigmatek.com/product.php?productid=5&type=photo

I så fall är jag intresserad, Vad tror du frakten ligger på?

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pysen92:

Hade du externt grafikkort vid testen eller cpu? Bra å veta om pci x16 portarna funkar:-) i såna fall 100kr+ frakt för Mb!

Testade faktiskt inte med något annat grafikkort, så vet dock ej om de kan varit något fel på dom sakerna jag hade innan eller om de är fel på moderkortet. Jag misstänker faktiskt att de var något fel på hårddisken eller något, för att när man byter moderkort + cpu så ska man installera nytt windows osv, Jag blir inte förvånad om den fungerar utan problem då jag är en noobie så att säga är inte direkt experten på datorer, Portarna måste ha funkat då fläkten på gpun gick igång, hela datorn startades men skärmen fick ej signal.

Noterar budet du lagt på moderkortet men vill du köpa den så ligger den på 350 kr.

Skrivet av dellxps600:

Kan det vara denna tro? http://www.xigmatek.com/product.php?productid=5&type=photo

I så fall är jag intresserad, Vad tror du frakten ligger på?

Den är det ja :), Frakten ligger på runt 55 kr tror jag

Permalänk

Fint. Då är det bara en sak kvar att fråga. Har du alla delar kvar? Anntar att du använt den på intel innan? Så då behövd ju fästen för amd. isåfall slår jag till!

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem

@dellxps600:

Användes till intel socket 775 innan, har fläkten/tornkylaren bara.

Permalänk
Skrivet av Kudden01:

@dellxps600:

Användes till intel socket 775 innan, har fläkten/tornkylaren bara.

Okej. Hmm då blir det nog svårare, vet inte hur man fäster till am sockel när det gäller en kylare av denna moddel, men skulle gissa på att det är med någon typ av platta. Tror nog tyvär det kan bli svårt att få tag på löst.

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem

Jag lägger ett bud på moderkortet (förutsatt att det är bra skick på den utan böjda pinnar osv) på 350 kr. Jag står för frakten.

Permalänk
Medlem

@Nuken:

Moderkortet har inga böjda pinnar kollat noga på den och har ej hittat något som är sönder/böjd på den.

350 kr + frakt för moderkortet är köp nu pris, skicka pm så ska vi kolla frakten och betalning.

Permalänk
Medlem

Moderkort: Såld till Nuken

Permalänk
Medlem

300 + frakt för kylare + prolle?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kylare + CPU - SÅLD - Mattewe

Permalänk
Medlem

Kan sälja Radeon HD 4890 för 200 KR + frakt ifall någon är intresserad