Fredagspanelen 108: AMD Polaris, HBM2 i massproduktion och CES-eftersnack

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Campaigner:

Vi måste bevara vårt språk

Jasså.. Varför då?

Permalänk
Medlem

Trevligt med en bleking i panelen, välkommen!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DST:

Som andra redan påpekat, kul med ett nytt ansikte i fredagspanelen.
Å en annan grej, Nu när Emil inte e där så har ju Jonas tagit Emils plats. Jonas brukar vara den lite som Andreas va nu. den som håller med eller lägger till något till Emils påståenden, nästan som Robin e te Batman, dvs en sidekick men nu jäklar alltså, tuffade Jonas på. Blev lite paff nästan när det flög massa ord ur Jonas utan någon som helst paus, kul

Konstigt jag tycker tvärtom det är Emil som brukar stå mer vänd mot Jonas och Jonas mer mot kameran. Inte för att sånt spelar någon roll och de är båda intressanta att se på (no homo).

tillägg
Permalänk
Medlem
Skrivet av foh668:

Andreas behöver öva mer framför kameran.

Varför, jag uppskattade hans insats. Självklart kommer övning ge färdighet men så är det ju alltid.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av M1NT:

Jasså.. Varför då?

För det är en del av den svenska identiteten och kulturen. Förlorar vi de sakerna så förloras en del av oss.
Tror inget folk hade gått med på att förlora sitt språk.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av M1NT:

...
Jag föreslår att Sweclockers helt enkelt byter språk till engelska framöver, engelskan är svårare att uttala käpprätt åt helvete. Vilken svensk datorentusiast begriper inte engelska idag? Ser enbart fördelar! ...

Här har du en fjantig fredagspanel på engelska

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)