Bugg i windows XP när jag skulle tömma papperskorgen ''vill du ta bort WINDOWS''

Permalänk
Medlem

Bugg i windows XP när jag skulle tömma papperskorgen ''vill du ta bort WINDOWS''

På min windows XP dator hade jag en bugg för några veckor sen. Jag hade städat datorn och skulle tömma papperskorgen. Så jag högerklicka på papperkorgen och valde töm papperskorgen och då ploppade det upp en ruta som frågar ''vill du ta bort WINDOWS'' och såklart blev jag livrädd och tryckte nej. Sedan startade jag om datorn och då fanns det inget i papperskorgen. Tyvärr så hann jag inte ta bild på det. men jag är seriös, jag sitter INTE här och ljuger för er.

Har detta hänt någon annan?

/Dennis55

Visa signatur

Grej att spela på:MAXIMUS VII GENE, G3258@4.4Ghz, 8GB Corsair vengeance LPX 2800Mhz, GTX780Ti OC

Laptop: Dell Precision M4300 2.6GHZ CORE2Duo,4GB RAM, 500GB SuperSpeed HDD, nVidia QUADRO FX360 512MB, Windows 7 Ultimate Edition x64

FreeNAS filserver: ASUS P5N-D, Pentium E5200, 4GB 667Mhz RAM, 600W ombyggt corsair nätagg (modifierat för serveranvändning) och en massa gamla diskar!

Permalänk
Medlem

Om du raderat en mapp med namnet WINDOWS så kommer du att få det meddelandet. Antingen har någon skojat med dig eller så har du faktiskt flyttat en mapp som heter "WINDOWS" till papperskorgen.

Har du flera objekt i papperskorgen så kommer det fram "vill du ta bort dessa x-antal filer"

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

@2000+: Ja du, jag kommer inte ihåg om jag raderade någon sådan mapp med namnet WINDOWS, men det kan ju varit så vem vet. Hur som helst så funkar datorn utmärkt så det är nog ingen fara

Tack för svaret!
/Dennis55

Visa signatur

Grej att spela på:MAXIMUS VII GENE, G3258@4.4Ghz, 8GB Corsair vengeance LPX 2800Mhz, GTX780Ti OC

Laptop: Dell Precision M4300 2.6GHZ CORE2Duo,4GB RAM, 500GB SuperSpeed HDD, nVidia QUADRO FX360 512MB, Windows 7 Ultimate Edition x64

FreeNAS filserver: ASUS P5N-D, Pentium E5200, 4GB 667Mhz RAM, 600W ombyggt corsair nätagg (modifierat för serveranvändning) och en massa gamla diskar!