Permalänk
Medlem

LG G3 Trådlös laddare

Haj

Har en trådlös laddare till LG G3 till övers, då jag köpt ett moddat batteri till min egna och därmed tappat förmågan till trådlös laddning.
Om den även laddar andra telefoner med liknande funktion antar jag, men lovar inte
Specen säger att den vill ha en input @ 1.8A från en 5v laddare och skickar ut 1A till telefon.

Vi kör bud från 50 spänn så ser vi vartåt vi hamnar.

Jag bor i Huskvarna och tar mig dagligen till Linköping där jag jobbar, där affär kan lösas om jag inte skall frakta den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

50 spänn bjudet! Jag har en polare i Linköping som förmodligen kan ta hand om den och sedan fungera som kurir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av epkmack:

50 spänn bjudet! Jag har en polare i Linköping som förmodligen kan ta hand om den och sedan fungera som kurir.

Noterat, och det låter smidigt nog

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av epkmack:

50 spänn bjudet! Jag har en polare i Linköping som förmodligen kan ta hand om den och sedan fungera som kurir.

Skrivet av Melinho2895:

Noterat

Permalänk
Permalänk
Medlem

Också noterat.

Permalänk
Medlem

Jag kör en likadan ihop med en Nexus 6 så den fungerar med alla telefoner som har stöd för trådlös laddning.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Bra skit

Permalänk
Medlem

Jag lägger en hundring!

Permalänk
Medlem
Skrivet av epkmack:

Jag lägger en hundring!

Noterat, och jag kör tills ikväll och gör sedan i ordning paketet så att det går iväg med posten imorgon.

Permalänk
Medlem

Såld till @epkmack genom snabb och smidig affär.