"Gpu drivrutinen har slutat fungera". Köpt ny gpu OCH nytt nätagg, fortfarande samma problem.

Permalänk
Medlem

"Gpu drivrutinen har slutat fungera". Köpt ny gpu OCH nytt nätagg, fortfarande samma problem.

Hej, jag hade detta problem på mitt gamla grafikkort. Så jag köpte en ny, R9 390, men problemet existerade på det grafikkortet. Så jag köpte ett nytt nätagg som kom idag. Problemet existerar fortfarande. Jag fattar inte, vad är felet? Jag är så djävulskt arg just nu, jag kastade precis 1200kr i sjön för det här nätagget.

Permalänk

Varför köpte du ett nytt nätagg när du hade crashande drivrutiner för din GPU?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Moderator
Moderator

*Korspost, tråd låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.