Trasigt ljud i ena drivern ATH M50

Permalänk

Trasigt ljud i ena drivern ATH M50

Hej!

Jag har ett par Audio Technig ATH-M50 där jag inte får ljud på höger öra. Ibland får jag ljud på den högra men det handlar om knappt en sekund, sen dör det.

Jag googlade lite och hittade denna guide: https://linustechtips.com/main/topic/142675-replacing-a-blown...

När jag mätte Ohm på så visade det sig att höger inte fungerade, som jag redan visste. Men medan jag pillade och hade mig så verkade som att högra sidan hade starta igång igen, då låg impedans på 60-70, medans vänstra sidan låg på 36-38. Jag blev alldeles till mig och satta tillbaka allting för att lyssna lite. Tyvärr hände exakt samma sak som jag beskrev ovan. Jag mätte impedans både på driver och på själva stickkontakten.

Någon som har tips på hur jag ska göra? All lödning sitter fast bra, ska jag löda om eller något?

Tack för svar!

Visa signatur

MB: Asrock Extreme4 Gen3 | GPU: Asus Geforce GTX660 Ti DirectCuII | CPU: Intel i5-3570k 4.1Ghz @ 1.288V | PSU: Corsair TX750M | Minne: G.Skill Sniper 4x4gb 1866 mhz | Chassi: Fractal Define R4 Svart | SSD: Intel 120 gb | HDD: WD Green 1.5 tb | Ljud: Audio Technica ATH-M50 | Laptop:ASUS U46SV