Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Alternativa handleds-straps till Vive (Wiimote straps eller liknande) ?

Permalänk
Medlem

Alternativa handleds-straps till Vive (Wiimote straps eller liknande) ?

Som dom flesta kanske vet så är dom medföljande handleds-strapsen till HTC Vive rena rama skiten. Dom går sönder extremt lätt och många köper alternativa straps, te.x Wiiimote straps till Wii Dosan. Men dom går tydligen enbart få tag i om man bor i USA från Nintendos hemsida, och dessutom är dom slut på lager för att alla Vive ägare köpt upp allt.

Så finns det några andra straps ni kan rekommendera? Skulle kunna beställa från typ ebay eller aliexpress, men vill inte vänta en månad på paketet då jag får hem min Vive väldigt snart.

Wiimote straps:

Original straps på Vive kontrollern:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Maila Bergsala.se (Nintendo Sverige). De har alla möjliga tillbehör. Har varit i kontakt med dem flera gånger då mina katter älskar att bita sönder sladdar.
Enda negativa är att de tar lite för mycket pröjsa imo, men bra att veta att de finns. Speciellt när katterna biter sönder kablar som inte går att köpa separat annars...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av xcluzive:

Maila Bergsala.se (Nintendo Sverige). De har alla möjliga tillbehör. Har varit i kontakt med dem flera gånger då mina katter älskar att bita sönder sladdar.
Enda negativa är att de tar lite för mycket pröjsa imo, men bra att veta att de finns. Speciellt när katterna biter sönder kablar som inte går att köpa separat annars...

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset! Slängde iväg ett mail direkt. Hoppas dom inte ska ha *för* mycket för dom bara...

Visa signatur