Gtx 1080 - största lagret på eftermarknads?

Permalänk

Gtx 1080 - största lagret på eftermarknads?

Avbeställde mitt FE för ett eftermarknads. Har Ett bekymmer. Inväntar Vive och behöver beställa grafikkortet igen... I veckan. Nu när jag helt plötsligt vart så "sen": vilken åf har det mest omfattande lagret? Vill helst slippa stå i slutet av juni utan kort. Kortet jag kilar på är Asus ROG gtx 1080 strix dc3 OC.

Tacksam för input.

Permalänk
Medlem

Kollar man på Komplett står det att 100+ är påväg in men datumet kommer inom kort. https://www.komplett.se/product/890645/datorutrustning/grafik...

Inet och webhallen står det ingenting om när det ska fyllas på eller något alls så svårt att säga när det kan väntas komma in. Men antar i samma veva som komplett får in, håll koll på respektive hemsidor!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Medlem

Om du verkligen är nödig kan du ju beställa från flera och sedan, när du fått ett kort, avboka resten.