Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Buggrapporter och diskussion runt SweClockers videospelare

Permalänk
Medlem

Jag väljer att använda Youtube enbart för att den svarta listen längst ner aldrig försvinner i Yojo-spelaren. Otroligt irriterande! (Android 6, Chrome 48).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av planders:

Jag väljer att använda Youtube enbart för att den svarta listen längst ner aldrig försvinner i Yojo-spelaren. Otroligt irriterande! (Android 6, Chrome 48).

Skickades från m.sweclockers.com

Det problemet är sedan innan vidarebefodrat till leverantören. Vi får hoppas att de fixar inom kort!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Kan inte återuppta videon efter att jag pausat.

Permalänk
Medlem

Spelaren fungerar inte på min iPhone. Antingen startar den inte alls, eller så snabbspolas allt för att sedan stanna. Fick bli Youtube.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att hoppa mellan olika ämnen i era klipp som när ni använde youtube och hade en lista med tidslänkar? :S

Permalänk
Relik 📜

Flyttade över några inlägg från Fredagspanelen hit så att diskussionen inte blir för spretig!

Vi vet att det finns ett par nytillkomna problem med paus och fullskärm. Vi har informerat vår leverantör och ligger på för fullt, förhoppningsvis kan de åtgärda inom kort!

@Chromatic: Om du vill ha tidsstämplarna finns dessa fortfarande kvar på just Youtube.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Överge eran mediaspelare

Copypastar helt enkelt mitt inlägg från tidigare idag i hopp om att något händer.

Alltså serisöst, byt mediaspelare. Den här är fullständigt värdelös, punkt.
1: Den hackar till och fryser bilden i helt ärligt upp emot 10s oavsett vilken webbläsare som används. Testat med Chrome, Firefox, Opera, Edge/Internet Explorer, vilket är aningen irriterande
2: Den hanterar varken reglering av volym eller spola fram och tillbaka med piltangenterna vilket tvingar en till att använda musen om man missar något, en funktion jag inte sett någon av alla andra mediaspelare sakna.
3: Bilden blir helt svart/försvinner om man går ur helskärmsläge.

Vad är egentligen vinsten eller poängen med detta skräp som både ser ut och funkar som om den kom i början på 00-talet?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Relik 📜

*trådar sammanfogade*

Trist att du har problem med mediaspelaren! Jag vet att det är en del huvudvärk och ber om ursäkt för detta.

I dagsläget har vi inga planer på att byta ut nuvarande lösning, utan jobbar istället löpande med leverantören för att räta ut buggar och förbättra tjänsten. För den biten är feedback från dig och andra ovärdelig, gärna så detaljerat som möjligt. Många problem är väldigt svåra att reproducera, till exempel känner jag inte igen frysningarna du upplever.

Den gamla varianten vi hade led av egna brister och uppdaterades inte längre med de funktioner vi behövde, utan var helt enkelt en återvändsgränd. Samtidigt är det väldigt snårigt runt till exempel reklam i relation med Youtube, vilket gör att vi behöver satsa på en helt annan variant till själva webbplatsen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Säkert nämnts förut men håller de på att fixa så att spelaren kan respektera den volym jag väljer tills nästa gång jag ser en video?

ESET pling är inte så skönt i örat. Vill ju inte behöva använda adblock..

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Trist att du har problem med mediaspelaren! Jag vet att det är en del huvudvärk och ber om ursäkt för detta.
..

Nu har den ballat ur igen..

Flera videos som inte dyker upp för mig.
Kör senaste Chrome, W10 och ingen adblock eller sånt tillägg

Edit:
Startade dator nr 2, bytte webläsare och ingen video fungerar just nu..
Snälla släng ut skiten

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av flukke:

Nu har den ballat ur igen..

http://i63.tinypic.com/o5cba1.jpg

Flera videos som inte dyker upp för mig.
Kör senaste Chrome, W10 och ingen adblock eller sånt tillägg

Edit:
Startade dator nr 2, bytte webläsare och ingen video fungerar just nu..
Snälla släng ut skiten

Hej!

Trist att det strular! Jag lyckas inte reproducera ditt problem med någon av mina webbläsare. Vilka har du testat med, förutom Chrome?

Mvh

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem här.
Windows 10 Pro (uppdaterat)
Chrome 51.0.2704.79 m
Fungerar Ej.

Men på min bärbara med lite andra förutsättningar fungerar det.
Debian Sid
Firefox 46.0.1
Fungerar.

Edit:
Windows 10 Pro
Opera 37.0.2178.54
Fungerar.

Edit 2:
Debian Sid
Chrome 51.0.2704.79
Fungerar Ej.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Hej!

Trist att det strular! Jag lyckas inte reproducera ditt problem med någon av mina webbläsare. Vilka har du testat med, förutom Chrome?

Mvh

Testade IE också och samma sak, en vit ruta. Kanske kan vara nått med min bredbandsleverantör men det har fungerat tidigare. Omstart av router eller dator hjälpte inte tyvärr men hoppas att det kommer igång inom kort

tillägg:

Jag verkar INTE få upp någon topbanner om det inte är just den jag visade på bilden innan med ESET.
Bannern till höger fungerar som den ska om det är till någon hjälp

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5