Permalänk
Medlem

MÖRK skärm?

Hallå! Har en Fujitsu ErgoPro e174, någon som har lika och har samma problem som mig?

SKärmen är alldeles mörk när man kör spel i fullscreen, på 3dmark 2001 så ser man knappt vad det är som rör sig för att det är så mörkt, någon som har något tipps på vad man ska göra?

jag kört på högsta Brightness och allting på skärmen, och på inställningarna kör jag original men när jag ökar där så blir det ju alldeles för ljust?

Någons om vet någon bra Färgmatchning man ska använda? tack!

Visa signatur

- - -

Permalänk
Medlem

Ladda ner powerstrip från tex www.guru3d.com och höj gamman ( ctrl+alt+plus(+)),hehe du förstår...
Eller har du adobe kan du köra adobe gamma loader från kontrollpanelen.

Permalänk
Medlem

Tack, Moggli ska testa det imorgon! årkar inte byta skärm nu.. sitter på en 15" eftersom jag blev så förbannad på 17":aren.

Visa signatur

- - -

Permalänk
Medlem

dronkers ja har samma problem som dig ! har blive så med 3 st jävla skärmar! men vad kan det vara för fel ? graffekortet va ? snälla kan ngn svara på det

Permalänk
Medlem

Ch|cken ingen aning, har bara blivit så på en skärm för mig...

Visa signatur

- - -

Permalänk
Medlem

hehe ok.
jag fundera på att skicka tebax graffekortet men ja vill ha de bekräftat först att det är det som orsakar det hela för ja mår så jävla piss
asså 3 dåliga skärmar på raken vad är oddsen på det ?

Permalänk
Medlem

inte stora! Men mina skärmar är ju bra, alltså alla förutom 17":aren då, har en 19" oxå fast det är farsans! =( och 19" och 15" funkar bra nu...

Visa signatur

- - -

Permalänk
Medlem

ok asså ja har en 17 som ja har fått men ja vågar ej testa asså om den pajar då jävlar...
asså det som är mest mysko skärmen funkar som den ska i ca 1 v sen så blir den mongo och ingen tycks ju veta vad det kan bero på