Behöver super avancerad ONLINE email-klient!

Permalänk
Medlem

Behöver super avancerad ONLINE email-klient!

Tjo

Jobbar på ett företag där jag ansvarar för kundkontakt och sitter med 5 olika email adresser som jag alla behöver kunna läsa och skicka ifrån i samma klient. Jag behöver också kunna konfigurera olika signaturer beroende på vilken email adress jag skickar från, jag behöver kunna använda olika templates för att klistra in färdigskrivna svar på frågor som vi ofta får. OCH, klienten måste vara web-baserad. Inget jäkla software som man behöver installera, jag måste kunna komma in på min mail klient oavsett vilken dator jag använder.

Jag har provat många olika men ingen är tillräckligt avancerad. Kan någon rekommendera en riktig monster klient?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Office 365, Outlook online + OneNote Online för dina färdiga svar

// LZ

Permalänk
Medlem

Uppfyller inte Googles mail detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tea42BBS:

Office 365, Outlook online + OneNote Online för dina färdiga svar

// LZ

Vi använder office365 på företaget där jag jobbar. Du kan kolla andra mejladresser med o365 men du kan inte skicka ifrån dom. Outlook (online) är vad jag använder nu, men jag kan bara använda en signatur och jag fattar inte hur jag man kombinerar OneNote med outlook.

Skrivet av Nreko:

Uppfyller inte Googles mail detta?

Hrm...glömde säga att jag befinner mig i Kina, dvs google är blockat. Visst kan jag använda vpn varje gång jag använder mailen men det blir lite körigt eftersom en del kinesiska sidor inte funkar med vpn...blää