Permalänk

radeon 290 + macbook säljes

Hej kära Sweclockare!

Tänkte sälja följande saker:

Macbook air 11" (mitten 2013) med i5 och 4GB ram . Bra skick, Med 100% laddning så återstår 8h37min så batteriet är i OK skick fortfarande. Perfekt för skolarbete och surfande. Har även använt den för programmering.
Pris: 4000:- eller bud

1 st- Asus Radeon 290 4GB, ingen kartong
Pris: 1500:- eller bud

1 st. Sapphire R9 290 Tri-X 4GB, kartong (Köpte av en annan Swecare 'Ante Pan' för några månader sen).
Pris 1500:- eller bud

Kommentar från förra köparen: "R9 290 Tri-X rattling noise så borde du hitta vad jag menade. I princip så börjar plasten mellan kylflänsen och fläktarna vibrera och gör ett ljud, men jag löste det med lite eltejp".

Det var lite naivt att köra 290 i Crossfire på enbart luftkylning, blev högljutt och varmt. Var för sig fungerar korten dock klockrent.

Säljer enbart till folk i Stockholm då vi kan mötas för en smidig affär (betalning via Swish)!

Mvh

Olof

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr för r9 290 Sapphire Tri-x bjudet, bor i stockholm, har swish

Permalänk
Medlem

Intresserad av att byta macbook air mot en apple watch sport? Svart 38mm med svart sportband. Inga repor eller andra problem.

Annars köper jag gärna macbooken ifall den finns kvar efter löning. Bor med i Stockholm, västerort.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Bjuder 2800kr för Macbook'en

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Vilken hårddisk är det på Mac:en, storlek, ssd?

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

2000 för båda 290 +frakt

Permalänk
Medlem

1500:- för Sapphire R9 290, kan ses
varsomhelst i Stockholm

Permalänk

1500:- för Asus 290, bor i Uppsala men skall till stockholm på torsdag och någon vardag nästa vecka med. Antar att kortet har DirectCU II kylaren?