Xperia Z2, Beats Solo och Electra Sparker 3i

Permalänk
Medlem

Xperia Z2, Beats Solo och Electra Sparker 3i

Xperia Z2

Fick nyligen hem min nya Oneplus 3 så har ingen användning utav min gamla telefon. Den är som ni kan se på bilderna väldigt använd och sliten, men den fungerar fortfarande utmärkt. Det enda "hårdvarufelet" som finns i telefonen är att micken kan ta upp för lite ljud då och då, vilket resulterar i att den du pratar med skriker "HAAALLLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!".

Telefonen går säkert få fin igen för den som orkar då det går att köpa både ny metallram och baksida på Ebay för en billig peng.

Pris: Bud.

Beats Solo

Min bror vill nu sälja sina Beats Solo hörlurar som han använt max 3 gånger. Hörlurarna har i princip legat nerpackade i den medföljande väskan sen julafton 2014, så dem fungerar precis som dem ska.

Och ja, jag tänker precis som ni, varför i helvete önskar man sig hörlurar för 1800kr och sedan trycker in dem i garderoben precis efter man fått dem. *facepalm*

Pris: 600kr eller högstbjudande.

Electra Sparker 3i

Har dessutom en cykel som min pappa köpte till mig i USA för ungefär 3 år sen. Nästintill nyskick då jag hellre kör bil än cyklar. Denna säljes på grund utav brist på intresse och plats i garaget.

Ett stort plus med cykeln är att den är en riktig blickfångare, alltså något för dig som behöver lite mer uppmärksamhet i vardagen!

Mer information: Electra Sparker 3i

Pris: Bud.
__________________________________________

OBS: Jag tar gärna emot byteserbjudande på cykeln och telefonen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 400 plus frakt för Z2.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Bjuder 400 plus frakt för Z2.

Såg ej att du hade skrivit. Fortfarande intresserad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warcaith:

Såg ej att du hade skrivit. Fortfarande intresserad?

Hejsan
Nu har jag redan hunnit fixa mig en lek telefon men släpper du den för 200 + frakt så köper jag den.

Mvh

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Om telefonen finns kvar tar jag den för 400 eller vad ligger budet på?

Visa signatur

Dator Chassi: CM Storm TrooperNätagg: XFX 850W Pro SeriesRAM: 16 GB DDR4 Lagring: 12TB Mekaniska diskar
SSD: Crucial BX100 256GB Grafikkort: EVGA GTX 980Ti SLI Processor: Intel Core i7-5820K
Processorkylning: Corsair H80i Moderkort: Gigabyte GA-X99-GAMING 5