Grafikkort, Iphone 4S, Skärm, Minne, Fläktkontroll, spel.

Permalänk
Medlem

Grafikkort, Iphone 4S, Skärm, Minne, Fläktkontroll, spel.

Lite snabb rensning inför hösten, upphämtning i Sollentuna gäller om inte jag skulle vara centralt i stan för att lämna över dem mindre grejerna, skickas helst ej

1: GTX 460 utan kylare, okänt funktion och fungerade sist enligt köpare på SweC jag fått från. 50 kr och uppåt bud ?

2: 2 St Iphone 4S. En med sprucket glas men fungerande skärm + powerbank, en i bätte skick ( sprucken baksida ) , båda fullt fungerande och fått dessa av företag. 100 kr st eller bud uppåt ? ( Vid intresse av mobil, återkommer jag snarast då varit lite strul med återställning men hoppas lösa sig snarast )

3: Hp äldre ( moderna ) all in one med ( display) modeller , fungerat senast i våras, kan ha kvar fungerande bläck : 100 kr st eller bud uppåt . Säljes i ordning: HP PSC 2175, , Photosmart 3210, Photosmart C7180

4: Belinea 2225 S1W VGA skärm, fint skick, 200 kr eller bud uppåt ?

5: För stationär, Crucial Ballistix Sport VLP DDR3L 16 Gb 2x8 Gb. Okänt funktion ej testat ( köpt från annan SweC ) 300 kr eller bud uppåt ?

6: Fläktkontroller NZXT Sentry LXE Touch Screen External Fan Controller ( köpt på SweC ), ej funktionstestat ännu men antar den fungerar, allt verkar inkluderat. 100 kr eller bud uppåt ?

7: Evil Within Limited Edition PC Fysisk utgåva, helt nytt, 100 kr eller uppåt / byta mot PS3 version ?

8: Stor passiv koppar CPU kylare, 100 kr eller uppåt bud ?

9: Tv skärm med VGA, scart, S video mm. 100 kr eller bud uppåt ?

Skriv i kommentarfältet och sedan tar jag via PM mer detaljer.

Hoppas det kommer till användning !

Läs hela annonsen här

Permalänk

@Gunior: 200kr+ frakt för minnen

Permalänk

iphone 4s olåsta? Bjuder isåfall 200 kr för båda.

Permalänk
Medlem

120kr+frakt för iphone med sprucken baksida.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

300 för bägge iphone, kan hämta idag

Permalänk
Medlem

180kr + frakt för iphone med sprucken back.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

350 för bägge iPhone.

Hej, hör av dig om det år intressant. Med vänlig hälsning, Georg

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Noterat buden, Georg S leder bud på bägge iPhone. Vill tillägga, bud gäller ÖVER satt pris, ej under !

Permalänk
Medlem

400kr + frakt för båda iphonen

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

50 + frakt för gtx460, hade varit kul till ett projekt jag har

Permalänk
Medlem

Hej

Fläktkontroller, gtx 460 och CPU kylare 200kr, hämtar.

Permalänk
Medlem

Fläktkontroller, gtx 460 och CPU kylare borta

Permalänk
Medlem

Uppdaterar tråden, har tyvärr inte haft tid att kolla upp för mycket gällande Iphone mobilerna.

Mailat min tidigare kollega ( som var tidigare ägare av mobilerna via jobbet ), hon har inte hört av sig alls gällande upplåsning av Apple ID så att jag kan fabriksåterställa själv. Men poängterar att ni sagt att inga problem att sälja dessa bara allt raderas.

Så om ni har verktyg och kan det själva, så varsågoda. Man kan komma in i mobilerna via PIN.

Jobbet hade tidigare både Tele2 samt 3, osäker om någon är operatörslåst men borde inte vara det samt om så är fallet, tror nog att köparen har kunskap och verktyg att lösa det.