MSI GeForce GTX 660 2048MB TwinFrozr III

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 660 2048MB TwinFrozr III

Säljer ett MSI GeForce GTX 660 2048MB TwinFrozr III.
Har fungerat mycket bra, dock inte använt på ett par år nu mer än startat för att kolla så att allt fungerar som det ska.

Vid ev. försäljning ser jag gärna att kortet hämtas på plats (Linköping), ev. kan jag mötas upp inom Linköpingsområdet. Dock är jag inte omöjlig för att skicka kortet, men då betalar köparen frakten.

Pris: Bud, dock förbehåller jag mig rätten att välja vem jag säljer till eller avbryta ev. sälj.

Edit: Annonsen ligger uppe max en vecka. (Ev. kortare om det är dålig budaktivitet)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Jag startar väl med 200:-

Permalänk
Medlem

300

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Om jag kan köra SLI med mitt nuvarande GTX660 från Gigabyte så bjuder jag 400 kr med frakt! Annars är inte mitt bud aktuellt.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe_83:

Om jag kan köra SLI med mitt nuvarande GTX660 från Gigabyte så bjuder jag 400 kr med frakt! Annars är inte mitt bud aktuellt.

Det ska nog gå bra (av vad jag kan läsa mig till på internet). Dock har jag ingen SLI-brygga eller molex-kontakt att skicka med. Kortet i sig självt stödjer SLI iaf.

Permalänk
Medlem

Hej

Jag har upptäckt att mjukvaran som jag använder inte stödjer SLI så jag vill dra ur mig ur budgivningen. Hoppas det är okej.

Skrivet av materka:

Det ska nog gå bra (av vad jag kan läsa mig till på internet). Dock har jag ingen SLI-brygga eller molex-kontakt att skicka med. Kortet i sig självt stödjer SLI iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe_83:

Hej

Jag har upptäckt att mjukvaran som jag använder inte stödjer SLI så jag vill dra ur mig ur budgivningen. Hoppas det är okej.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är lugnt.

Permalänk
Medlem

Har fått bud på 450:- + frakt via PM.

Skickades från m.sweclockers.com