Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Telia uppgraderar bredbandsutrustningen i fastigheten - när kan man uppgradera hastigheten?

Permalänk
Medlem

Telia uppgraderar bredbandsutrustningen i fastigheten - när kan man uppgradera hastigheten?

Telia uppgraderar bredbandsutrustningen vid vår fastighet idag och jag undrar hur lång tid det vanligtvis tar innan man faktiskt kan uppgradera hastigheten. Jag har hört av mig till kundtjänsten men de verkar inte ha någon information utöver att den blir tillgänglig till hösten.

Självklart är det bara Telia som kan ge ett definitivt svar men jag undrar om någon annan nyligen har uppgraderats?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BOZG:

Telia uppgraderar bredbandsutrustningen vid vår fastighet idag och jag undrar hur lång tid det vanligtvis tar innan man faktiskt kan uppgradera hastigheten. Jag har hört av mig till kundtjänsten men de verkar inte ha någon information utöver att den blir tillgänglig till hösten.

Självklart är det bara Telia som kan ge ett definitivt svar men jag undrar om någon annan nyligen har uppgraderats?

Går inte att säga. Det är kanske fler noder som också behöver uppgraderas innan du kan.

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Medlem

@BrusE:

Det var typ det Telia svarade med och att det förmodligen kommer att vara tillgänglig snart då klartiden är under hösten. Jag har väntat 4 år på att de skulle uppgradera oss, kan nog vänta ett par månader till!