Asus N550JV, Asus T100TA, Asus EB1037, Scandyna MicroPod

Permalänk
Medlem

Asus N550JV, Asus T100TA, Asus EB1037, Scandyna MicroPod

Hej!

Har lite saker att sälja av nu efter höstrensningen.

Asus N550JV
Datorn har fungerat väldigt bra och är sparsamt använd. Köptes som demo exemplar för ca 2.5 år sedan, finns en liten skada kring fästet för Kensingtonlåset som fanns när jag köpte datorn, inget illa alls (se bild).
- 15.4" Full HD IPS skärm (med touch)
- i7 4700HQ Processor
- Nvidia GT 750M 2 GB DDR3
- 8 GB RAM
- 500 GB 5400 RPM 2.5"
- Windows 8 (har uppgraderats till Windows 10 tidigare så man kan installera det på den)
- 2.7 Kg
Pris: Hade tänkt 4000 kr

Asus T100TA
Fungerat mycket bra men väldigt sparsamt använd.
- 10.1" 1366x768 IPS skärm (med touch)
- Intel Atom Z3740 Processor
- 64 GB eMMC flashlagring
- 2 GB Ram
- Tangentbordsdocka med fullsize USB port
- Windows 8 (har uppgraderats till Windows 10 tidigare så man kan installera det på den)
- 550 gram utan tangentbord, 1.07 Kg med tangentbord
Pris: Hade tänkt 1200

Asus EB1037
Fungerat som HTPC utan problem, levereras dock utan disk och antennen har gått av (man kan nog skruva i en standardantenn).
- Intel Celeron J1900 Processor
- 2 GB RAM
Pris: Hade tänkt 500 kr

Scandyna MicroPod
I rosa, fungerar bra köptes på Hifikubben för några år sedan så det är den gamla versionen utan bluetooth.
Pris: Hade tänkt ca 800 kr.

Ingenting skickas utan hämtas hos mig i Stockholm på kvällstid, kan eventuellt mötas i city under kontorstid.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 350:- för Asus EB1037 om den kan skickas. Skicka pm så kan vi slutföra affären.

Permalänk
Medlem

EB1037 är nu såld till guos89, ligger i postgången.

Permalänk
Skäggig legend

@Aktsu Chefen till mig är sugen på din Asus N550JV. Jag antar att du är andra ägaren och att förra kanske dammat ned den i golvet. Någonting du märkt av i hårddisken? Blir antagligen att jag byter ut den mot en SSD vi har liggandes på jobbet, men bra att veta.

(Hans grabb vill spela Minecraft. tjoho.) x)

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

@Aktsu Chefen till mig är sugen på din Asus N550JV. Jag antar att du är andra ägaren och att förra kanske dammat ned den i golvet. Någonting du märkt av i hårddisken? Blir antagligen att jag byter ut den mot en SSD vi har liggandes på jobbet, men bra att veta.

(Hans grabb vill spela Minecraft. tjoho.) x)

Det jag vet är att den används som demoex vid något tillfälle (såldes som demoex men inte stått som demo i butik), det är därifrån skadan på kensingtonlåset som syns på bilden kommer. Jag är väl den första privata ägaren men den hade som sagt använts när jag köpte den. Har själv använt en SSD i den och inte kört denna disken speciellt mycket men den skall fungera bra.

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Aktsu:

Det jag vet är att den används som demoex vid något tillfälle (såldes som demoex men inte stått som demo i butik), det är därifrån skadan på kensingtonlåset som syns på bilden kommer. Jag är väl den första privata ägaren men den hade som sagt använts när jag köpte den. Har själv använt en SSD i den och inte kört denna disken speciellt mycket men den skall fungera bra.

Okej! 4000kr, vart bor du? Eller ska vi mötas? jobbar på Södermalm ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

är datorn såld? Den för 4000!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basicinsect:

är datorn såld? Den för 4000!

Nepp, PMade XHI men fick aldrig någon respons.

Permalänk

Alright bjuder 3500 tills vidare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basicinsect:

Alright bjuder 3500 tills vidare!

Du kan få den för 3500 kr om du vill, är inte intresserad av att få så mycket som möjligt direkt, bara få rimligt betalt.

Permalänk

@Aktsu: okej jag har vägarna förbi sthlm i morgon om du skulle vilja mötas upp. Annars funkar det att skicka den till Uppsala vi kan ju höras på PM i forts.

Permalänk
Skäggig legend

@Aktsu Ber om ursäkt att jag inte svarade på PM, Det blev ändrade planer ang köpet, hoppas @Basicinsect kan ta den, annars kanske chefen min fortfarande är intresserad - men vill inte förstöra för er!

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 