Permalänk
Medlem

TellStick Duo

Hej

Säljer nu min TellStick Duo.
Funkar såklart precis som den ska. Sparsamt använd.

Bud i kommentarerna, PM kommer att ignoreras.
Budgivningen slutar i morgon tisdag 22 november klockan 24:00.

KÖP NU: 300:-

Frakt betalas av mottagare om det skall skickas.
Annars finns den i Växjö.
Reserverar mig för att sälja till vem jag vill.

Lycka till!
//TrueType

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Jag börjar budgivningen med 100:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClubT:

Jag börjar budgivningen med 100:- + frakt

Noterat.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Hej! Lägger ett bud på 200:- + frakt.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Hej! Lägger ett bud på 200:- + frakt.

Hej!
Noterat.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Hej! Lägger ett bud på 200:- + frakt.

Hej

Fick ett bud på 300 via PM klockan 22 igår.
Skrev ju ursprungligen att PM kommer att ignoreras.

Ser att du var inne igår klockan 00:12, vill du verkligen ha Tellsticken så kan du få köpa den för 300kr + 53kr frakt om du vill? Eftersom du faktiskt skrev här och inte i PM.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Det var jag som skrev pm'et. Då det stod köp nu pris så tänkte jag att det inte hade någon betydelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakteria:

Det var jag som skrev pm'et. Då det stod köp nu pris så tänkte jag att det inte hade någon betydelse.

Ja, fick ditt meddelande med din adress. Men jag ger XFTality några timmar till på sig att se detta, om han fortfarande är intresserad så kan ni få slåss om den till i morgon. Så skickar jag den efter jobbet i morgon.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Ja, fick ditt meddelande med din adress. Men jag ger XFTality några timmar till på sig att se detta, om han fortfarande är intresserad så kan ni få slåss om den till i morgon. Så skickar jag den efter jobbet i morgon.

Ok lite konstigt att du sätter köp-nu-pris och sen inte upprätthåller det.
Jag skickar min e-mail i ett PM. Svara mig där om du tar mitt bud, mycket lättare att svara via mejl när man är på språng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakteria:

Ok lite konstigt att du sätter köp-nu-pris och sen inte upprätthåller det.
Jag skickar min e-mail i ett PM. Svara mig där om du tar mitt bud, mycket lättare att svara via mejl när man är på språng.

Vill inte påstå att det är konstigt, skrev ju faktiskt att PM kommer att ignoreras.
Men snubben verkar inte vara så intresserad så jag hör av mig till dig i PM!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Vill inte påstå att det är konstigt, skrev ju faktiskt att PM kommer att ignoreras.
Men snubben verkar inte vara så intresserad så jag hör av mig till dig i PM!

Hej! Tänkte mest att det skulle vara en kul leksak för att testa programmering då jag har en drös Nexa-switchar hemma och noll programmeringskunskap. För 300+frakt så står jag över. Beklagar det sena svaret.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Hej!

Har du sålt den än? Annars tar jag den gärna för 300 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Hej!

Har du sålt den än? Annars tar jag den gärna för 300 + frakt.

Hej, den är såld!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.