Permalänk

@preciousillusion: Kan man få 1 tb för 150 kr?

Permalänk
Skrivet av Player-11:

@preciousillusion: Budade 3500 SEK för GTX Titan X:et vilket kvarstår. Var det för lågt=ej av intresse? Jag noterade att du hade förväntat dig att få anbud kring 4500 SEK för kortet, men jag vet inte huruvida bud i linje med förväntningarna faktiskt inkommit.

Skrivet av onoroc:

Även jag är lite sugen på Titanen och undrar hur det ligger till i bud på det just nu. Kan nog tänka mig hugga det för 3700 om nu då inte Player-11 hunnit före i kön.

/mvh

Har fått förfrågan på att skicka till utsatt pris men väntar på konfirmering och har jag ej fått svar under eftermiddagen så finns det kvar.
Dock kommer jag nog inte gå ner så jättemycket i pris, då behåller jag det.

Visa signatur

ASUS ZENiTH EXTREME ALPHA | TR 2970WX | 64GB RAM | RTX 2080ti

Permalänk

Kan ge 3800 för titan om de går o skicka.

Permalänk
Medlem

Kan nog allt sträcka mig till 4000. Kan hämta på lilla Essingen np bara det funkar med att mötas på helgen för veckodagarna är köriga.

Btw har du kvar kartong osv för kortet?

Permalänk
Skrivet av onoroc:

Kan nog allt sträcka mig till 4000. Kan hämta på lilla Essingen np bara det funkar med att mötas på helgen för veckodagarna är köriga.

Btw har du kvar kartong osv för kortet?

Hämtning funkar vilken dag som helst! Kartong finns kvar.
Bästa bud som ligger imorgon kväll (fredag) kl 19.00 ror hem det. I skrivande stund ligger det alltså på 4000:-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ZENiTH EXTREME ALPHA | TR 2970WX | 64GB RAM | RTX 2080ti

Permalänk

Tjena!

Är intresserad av din 4790k! Kan ge 1700kr + upphämtning på torsdag alt. i helgen

Kan du PM:a mig ett nummer jag kan nå dig på?

Mvh Elias

Edit: Även intresserad av ditt gtx 970, om du kan tänkas sälja dem som paket

Permalänk
Avstängd

något av grafikkorten kvar som du har möjlighet att skicka?

Permalänk
Skrivet av ORanje:

något av grafikkorten kvar som du har möjlighet att skicka?

970 är det som finns kvar!

Visa signatur

ASUS ZENiTH EXTREME ALPHA | TR 2970WX | 64GB RAM | RTX 2080ti

Permalänk

Får man fråga vad du har fått alla sakerna ifrån?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av blue eyed devil:

Får man fråga vad du har fått alla sakerna ifrån?

Det får man absolut fråga!
Jag jobbar som konsult inom grafik och 3D till film och reklamfilm och haft min bas inhyrd hos ett filmproduktionsbolag. Där har jag haft ett serverrum samt en liten verkstad i princip för mig själv och därigenom haft nästan lite för bra möjligheter att kombinera min hobby med arbete. Så det har blivit att jag köpt prylar hej vilt lixom. Tyvärr har bolaget jag satt hos gått omkull, och jag inser hur satans mycket prylar jag har. Det är den snabba förklaringen

Visa signatur

ASUS ZENiTH EXTREME ALPHA | TR 2970WX | 64GB RAM | RTX 2080ti