Digitala spelfynd 🎼 (bara tips, ingen diskussion)!

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Johannikur:

Om man Àr med i deras kundklubb Elgiganten Plus (gratis) fÄr man 20% rabatt pÄ det redan rabatterade priset.

Helt sjukt bra priser i sÄdana fall. TyvÀrr finns det inget sÄnt pÄ Gigantti (finska Elgiganten) dÀr jag handlat.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av Johannikur:

Om man Àr med i deras kundklubb Elgiganten Plus (gratis) fÄr man 20% rabatt pÄ det redan rabatterade priset.

VÀrt att pÄpeka att man bör lÀsa igenom avtalet noga, var en del diskussion om denna klubb och de vilkor de har.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
●
Skrivet av anon5930:

VÀrt att pÄpeka att man bör lÀsa igenom avtalet noga, var en del diskussion om denna klubb och de vilkor de har.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Tack, det kan vara vÀrt att nÀmna.

PermalÀnk
Keeper of Traditions ★
●
Skrivet av anon5930:

VÀrt att pÄpeka att man bör lÀsa igenom avtalet noga, var en del diskussion om denna klubb och de vilkor de har.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Var det nÄgot sÀrskilt som stack ut?

Har helt missat detta.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av Dunder:

Var det nÄgot sÀrskilt som stack ut?

Har helt missat detta.

Lite osÀker jag med dÄ det var ett tag sedan. Jag tror diskussionen uppstod i samband med Civilization VI-lanseringen och att man kunde fÄ ett rÀtt bra pris via Elgigantens klubb. Nackdelarna, iallafall dÄ, var att man gav Elgiganten och deras (okÀnda) partners rÀtt att kontakta en pÄ alla möjliga vis. Avtalet gav iallafall mig men Àven en del andra en Àcklig kÀnsla sÄ jag avstod personligen frÄn att gÄ med i klubben. Vissa kanske inte bryr sig, och annonseringsförsök drabbas man ju samtidigt av hela tiden ÀndÄ.

PermalÀnk
Moderator
Forumledare ★
●

*trÄd rensad*
Har raderat ett sidospÄr om hÄrdvara

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter pÄ hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök pÄ discord

PermalÀnk
Medlem
●

Köpte precis Fallout 4 seasonal pass pÄ Greenman, försöker aktivera det i steam men steam sÀger att jag behöver ha ett annat spel installerat först innan koden gÄr att aktivera, skall vÀll inte behövas?
kan det vara sÄ att steam har krÄngel pga av hög belastning?

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av foddis:

Köpte precis Fallout 4 seasonal pass pÄ Greenman, försöker aktivera det i steam men steam sÀger att jag behöver ha ett annat spel installerat först innan koden gÄr att aktivera, skall vÀll inte behövas?
kan det vara sÄ att steam har krÄngel pga av hög belastning?

Kanske en dum frÄga men har du Fallout 4 installerat sedan tidigare?

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av foddis:

Köpte precis Fallout 4 seasonal pass pÄ Greenman, försöker aktivera det i steam men steam sÀger att jag behöver ha ett annat spel installerat först innan koden gÄr att aktivera, skall vÀll inte behövas?
kan det vara sÄ att steam har krÄngel pga av hög belastning?

Du behöver Fallout 4

PermalÀnk
Medlem
●

mÀrkte detta direkt efter jag skrev. trodde spelet ingick i paketet...ibland ska man inte ha brÄttom

PermalÀnk
Medlem ★
●
PermalÀnk
Medlem ★
●

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter för 99kr. Jag har invÀntat ett bra pris och tÀnkte nÀstan köpa det pÄ GMG nÀr jag sÄg att CDON sÄlde det för 99kr. Lite drygt att det Àr en fysisk produkt istÀllet för nedladdningskod men det Àr inte hela vÀrlden.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

PermalÀnk
Medlem
●

NÄgon kanske har skrivit det innan men precis som förra Äret vid den hÀr tiden sÄ har Steam riktigt bra pris pÄ Euro truck simulator 2

Visa signatur

Citera mig gÀrna sÄ jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med pÄmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | ChassiflÀkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Johannikur:

Om man Àr med i deras kundklubb Elgiganten Plus (gratis) fÄr man 20% rabatt pÄ det redan rabatterade priset.

Passade pÄ att utnyttja detta erbjudande pÄ nÄgra spel nyss. Bara att sÀga upp kundklubbsmedlemskapet direkt efterÄt. (GÄr att göra frÄn ens egna sida pÄ Elgiganten).

Köpte hur som helst dessa spel:
Doom (Steam)
Battleborn (Steam)
Homefront The Revolution (Steam)
Watch Dogs 2 deluxe edition (Uplay)

Det gick pÄ totalt 644 kronor. Bara deluxe edition av Watch Dogs 2 gÄr ju pÄ det annars (69.99 euro pÄ Uplay). KÀnns som mycket spel för pengarna.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

PermalÀnk
Medlem ★
●

NÄgon som har en fet deal pÄ Overwatch?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Wifi:

NÄgon som har en fet deal pÄ Overwatch?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Origins Edition kostar 35 Euro i Blizzards shop i helgen, brukar kosta 60. Personligen har jag inte sett det billigare Àn 350:-.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Klumpeduns:

Origins Edition kostar 35 Euro i Blizzards shop i helgen, brukar kosta 60. Personligen har jag inte sett det billigare Àn 350:-.

Se dÀr! Det kÀnns som ett riktigt bra pris. Jag ska snoka runt lite och finns det inte billigare nÄgon annanstans slÄr jag nog till. Gratishelgen gav mersmak!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

PermalÀnk
Digital fyndjĂ€gare ★
●

Efter att sett hur mÄnga inhandlat STORA spel för minipriser nu under Black Friday helgen sÄ vill jag tipsa om detta lilla och skojiga parodi spel i 2D (gratis).
-This game is not for profit. By fans for fans.

mini DOOM
http://calavera.studio/en/games/minidoom/

PS: MiniDOOM II kommer att slÀppas inom kort (december).

Ha sÄ skoj.

Visa signatur

‱ In My Defens God Me Defend ‱

PermalÀnk
Medlem ★
●
PermalÀnk
Medlem
●

HumbleBundle kör en "Tycoon simulator" bundle atm

https://www.humblebundle.com/tycoon-simulator-bundle

inklusive: RCT:Deluxe ( grymt juh ! )

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av Wranz:

HumbleBundle kör en "Tycoon simulator" bundle atm

https://www.humblebundle.com/tycoon-simulator-bundle

inklusive: RCT:Deluxe ( grymt juh ! )

Synd att det inte var RCT2 sÄ man kan köra OpenRCT2

PermalÀnk
Medlem ★
●

Vinterrean har startat pÄ gog.com.

Nya erbjudanden varje dag, samla XP osv.

Neverwinter Nights Diamond Àr dessutom gratis i 48 timmar.

PermalÀnk
Hedersmedlem
●

Missa inte heller humble bundles staff picks. TIS-100 (med flera) sÄ gott som gratis (om man vill).

PermalÀnk
Snusfri ★
●

Assassin's Creed 3 gratis pÄ Uplay from 7'e december.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av THB:

Assassin's Creed 3 gratis pÄ Uplay from 7'e december.

Tror dem börjar kl 9.00 svensk tid. (kan nÄgon intyga?)

PermalÀnk
Inaktiv
●

Nya spel pÄ GOG Connect: https://www.gog.com/connect

Walking Dead: Season 2, Stacking, Tropico Reloaded och Tropico 3 samt Pixeljunk Shooter Àr nÄgra av de spel som nu dykt upp.

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av muli:

Tror dem börjar kl 9.00 svensk tid. (kan nÄgon intyga?)

Nu finns det att ladda ner pÄ UPlay!

PermalÀnk
Medlem ★
●
Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

PermalÀnk
Medlem ★
●

30% pÄ hela Origin med koden "GIFTOFPLAY". Köpte sjÀlv nyss Premium Pass till BF1 för 349kr

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | PrimÀr SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | SekundÀr SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | NÀtaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

PermalÀnk
Medlem ★
●

Metal Gear Solid V: The Definitive Experience - Steam
14.99 GBP ~ 175 kr

https://uk.gamesplanet.com/game/metal-gear-solid-v-the-defini...

Skickades frÄn m.sweclockers.com