EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB SC+

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB SC+

Hjälper en barndomsvän att sälja sitt EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB SC+
Funkar ypperligt och är i mycket fint skick med kartong och tillbehör.
Köpt 18 oktober 2015 från komplett.se, kvitto finns.

Skickas mot fraktkostnad. Och för att undvika eventuell förvirring så är upphämtning inte möjligt. Betalning sker via swish.
Jag har sålt och köpt väldigt mycket här genom åren, finns gott om goda referenser i referenstråden.

Budgivning i tråden som gäller.
Sätter ingen tidsgräns utan säljer det när jag får ett bud jag är nöjd med. Ger inget riktpris utan det här är en nästintill renodlad auktion.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Då får jag väl börja smått med 500 kr

Visa signatur

-Citera för svar-

Permalänk
Medlem

Kör väl vidare med 1000kr + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1200+ frakt

Permalänk

1300kr+frakt

Permalänk

2000+frakt

Permalänk
Medlem

2300 plus frakt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Inaktiv

2600 plus frakt

Permalänk
Medlem

2700 + frakt

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem

2900 + frakt

Permalänk
Medlem

3000 + frakt

Permalänk
Medlem

3100 + frakt

Permalänk
Medlem

det var det dummaste jag hört.. upphämtning ej möjligt? jag bor 10 min ifrån Trelleborg, men om jag är sugen på att köpa detta kortet (som jag är) så ska jag behöva betala till nån random snubbe (som inte ens är du som startat auktionen) och sen få det skickat på posten?

grattis, du tappade en som var väldigt intresserad av detta kortet pga detta!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fulgano:

det var det dummaste jag hört.. upphämtning ej möjligt? jag bor 10 min ifrån Trelleborg, men om jag är sugen på att köpa detta kortet (som jag är) så ska jag behöva betala till nån random snubbe (som inte ens är du som startat auktionen) och sen få det skickat på posten?

grattis, du tappade en som var väldigt intresserad av detta kortet pga detta!

lite så tänkte jag med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulgano:

det var det dummaste jag hört.. upphämtning ej möjligt? jag bor 10 min ifrån Trelleborg, men om jag är sugen på att köpa detta kortet (som jag är) så ska jag behöva betala till nån random snubbe (som inte ens är du som startat auktionen) och sen få det skickat på posten?

grattis, du tappade en som var väldigt intresserad av detta kortet pga detta!

@ORanje:

Vad är det som är dumt? Jag kände det var smidigare så här under stressiga juletider att lägga paketet på lådan istället för att samordna ett möte. Säljpreferenser är väl inget ovanligt?
Du kunde fråga mig snällt om det gick att lösa på något sätt istället för att försöka smutskasta mig. Jag är inte omöjlig.
Istället får jag inte ens chans att svara.

Betalning och kontakt sköts helt och hållet med mig. Har varit medlem här sedan 2005 och har gott om referenser och omdömen.

Permalänk
Medlem

Kan komma och hämta idag för 3000kr, behöver veta innan kl 16 isf. Är i behov och seriös! Vh

Permalänk
Medlem

Bjuder 3300:- om betalning kan ske den 23:e

/malle

Visa signatur

Går Gött i Röört

Permalänk
Medlem
Skrivet av sloch:

Kan komma och hämta idag för 3000kr, behöver veta innan kl 16 isf. Är i behov och seriös! Vh

Tack för budet men går tyvärr inte att ordna idag.

Permalänk
Medlem

@Bakteria: Kan även ske imorgon/torsdag. På detta sätt får jag kortet i handen samtidigt som du får se att pengarna kommit fram. Uppdatera gärna ifall det går att ordna.

vh

Permalänk
Medlem

3100kr + frakt kan köpas direkt.

Permalänk
Medlem

3200+frakt

Permalänk
Medlem

3300+frakt

Permalänk

3400+frakt

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

3500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flappas:

3500+frakt

Sålt till Flappas för 3500:- + frakt!

Permalänk
Medlem

På grund av att @Flappas: halade sig ur affären så har jag skrivit till @Bloodstainer och hört om han fortfarande var intresserad.

Permalänk
Medlem

ja tar det för 3500:- + frakt om han inte vill ha det

Visa signatur

Går Gött i Röört

Permalänk

Så jävla svagt att buda, och sen dra sig ur..!

Visa signatur

CPU: i9 14900K GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte Z790 Gaming X RAM: 32 GB DDR 5
PSU: EVGA SuperNova G3 850 CPU-Kylare: Corsair iCUE H150 RGB 360
Chassi: Aerocool APNX Creator C1 Lagring: M.2 1 TB + SSD 4 TB + HDD 4 TB