Permalänk
Medlem

Det gamla monstret

Säljer nu min gamla dator. Varit mig trogen sedan februari 2009. Har bytt grafikkort, men annars är alla delar med från start
Chassi
Moderkort Asus P5Q SE2
Processor Intel Core 2 duo E8500 3,16 GHz, orginal fläkt
Ram 8gb DDR2
Grafikkort ASUS Nvidia Geforce GT 730 4GB
HD 1tb, Samsung, Ny formaterad
HD 1tb, Samsung, Ny formaterad
Dvd brännare
OS Windows Vista Home Premium, Ny installerad.

Har formaterat båda diskarna och lagt in en ny installation av windows vista home premium, installations dvd följer med vid köpet, Även manual för moderkort följer med.

Är testad och fungerar. Finns i Umeå.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Alla inlägg i forumet från idag. Lite suspekt.

Lycka till att få denna såld. Skulle gissa att du får betala någon för att bli av med den.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

Permalänk
Medlem

Jaså, ännu en skämttråd? Som ovan sagt, så får du nog betala för att någon skall hämta den där maskinen.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

@murzoo: alla inlägg är från idag då jag är inne här och läser men inte skriver. Så eftersom man måste posta 10 inlägg för att få göra en säljannons så är det därför alla inlägg kom idag.

Jag vore tacksam om ni behåller era åsikter till er själva, vill ni inte köpa, behöver ni inte heller posta.

Permalänk

@murzoo: den har 2tb i hdd, säg inget dumt nu

Permalänk
Medlem