Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

När kommer jag kunna hämta mitt packet?

Permalänk
Medlem

När kommer jag kunna hämta mitt packet?

Hej jag beställde en kaffebryggare i söndags och nu är den skickad. Det står så här på postnord.se https://gyazo.com/6b5e89ba7fc345b9a40c725aca4c22af och undrar om jag kommer kunna hämta den imorgon eller kan man hämta den på lördag?

Permalänk
Medlem

Om posten kommer fram som den ska så ska du kunna hämta ut den imorgon, precis som det står på bilden. Oftast kommer paketet fram tidigare än klockslaget som står.

Permalänk
Medlem
Skrivet av perost:

Om posten kommer fram som den ska så ska du kunna hämta ut den imorgon, precis som det står på bilden. Oftast kommer paketet fram tidigare än klockslaget som står.

Okej tack! Om min avi inte kommer kan man ta bara kolli nummret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lennoz:

Okej tack! Om min avi inte kommer kan man ta bara kolli nummret?

Om den kommit till utlämningsstället kan du hämta den med de fyra sista siffrorna i kollinumret. Det är de siffrorna som kommer i smsavin! #lifehack

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Om den kommit till utlämningsstället kan du hämta den med de fyra sista siffrorna i kollinumret. Det är de siffrorna som kommer i smsavin! #lifehack

Tack. Haha #lifehack

Permalänk
Medlem

Dagens tips: Skaffa PostNords app och få notifikationer vid varje sorteringstillfälle och en sista när paketet anlänt till utlämningsstället. Den appen är kanske det bästa som PostNord lyckats leverera.