Helt nytt NZXT H440 chassi & HyperX Fury (1866MHz) 2x8GB -minnen till salu

Permalänk
Medlem

Helt nytt NZXT H440 chassi & HyperX Fury (1866MHz) 2x8GB -minnen till salu

Hej

Jag säljer ett helt oanvänt NZXT chassi samt oanvända Hyperxminnen pga av att jag inte kunnat bygga min dator. Dessa komponenter är helt oanvända och i originalförpackning. Chassit har jag enbart tagit ut ur emballaget i butik vid inköp då jag ville se hur chassit såg ut live.

Pris:

Chassi- NZXT H440 (rödsvart): 1300kr
länk: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2441111
Minnen Kingston HyperX Fury 1866Mhz (Black): 800kr
länk: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2592581

Men kan tänka mig att sälja dem som paket för 2000kr vid snabb affär. Frakt betalar köpare. Finns annars att hämta i Luleå.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@BTA: Är det totalt 32 Gb minne eller 2x8 Gb?

Permalänk
Medlem

@bOnusbOy: Hej skrev visst fel. det är 2x8GB alltså totalt 16gb. ändrade det nu

Permalänk

600 för minnena om bud är okej!

Kan hämta

Permalänk
Medlem

@Stenbocken: 700 i så fall så är de dina

Permalänk

Är det new edition på h440?

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem

@oscar_98123: det är den första versionen som kom ut.

Permalänk
Avstängd

@BTA: Du är inte sugen på att byte? Har ett vitt h440W

Permalänk
Medlem

@oscarstandar: Generellt ja! däremot ska jag flytta söderut i april och behöver köpa en burk baserat på vad jag ska ha sen. så helst vill jag bli av med min så jag slipper transporten. annars hade ett vitt varit kung!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BTA:

@oscarstandar: Generellt ja! däremot ska jag flytta söderut i april och behöver köpa en burk baserat på vad jag ska ha sen. så helst vill jag bli av med min så jag slipper transporten. annars hade ett vitt varit kung!

Ok, jag bor söderut. Letar efter ett antingen helsvart eller Röd/svart H440W i utbyte mot mitt vita

Skickades från m.sweclockers.com