Permalänk
Medlem

Snapchat login error

Tja alla sweclockare!
Efter att jag factory resettade min S7 Edge kan jag nu inte logga in på snapchat. Errormeddelandet lyder:

Oh no! Your login temporarily failed, so please try again later. If your login countinues to fail visit snapchat support website...

Har googlat runt som en galning på problemet och i allt jag hittar sägs det bara "unroota" telefonen. Min S7 Edge är inte rootat och har aldrig varit. Jag kan logga in på min gamla S4 utan problem så fattar inte riktigt vad som är problemet. Har gjort allt det som står på snapchats supportsida men inget hjälper.

Hjälp uppskattas som fan!

/Hugo

SKRIK i rubrik /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Medlem
Skrivet av Hugom3:

Tja alla sweclockare!
Efter att jag factory resettade min S7 Edge kan jag nu inte logga in på snapchat. Errormeddelandet lyder:

Oh no! Your login temporarily failed, so please try again later. If your login countinues to fail visit snapchat support website...

Har googlat runt som en galning på problemet och i allt jag hittar sägs det bara "unroota" telefonen. Min S7 Edge är inte rootat och har aldrig varit. Jag kan logga in på min gamla S4 utan problem så fattar inte riktigt vad som är problemet. Har gjort allt det som står på snapchats supportsida men inget hjälper.

Hjälp uppskattas som fan!

/Hugo

Ominstallerat appen?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

@Cenorida: Sådana lätta saker har jag testat ett antal gånger redan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hugom3:

@Cenorida: Sådana lätta saker har jag testat ett antal gånger redan

Även tagit bort alla spår?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Hugom3:

Tja alla sweclockare!
Efter att jag factory resettade min S7 Edge kan jag nu inte logga in på snapchat. Errormeddelandet lyder:

Oh no! Your login temporarily failed, so please try again later. If your login countinues to fail visit snapchat support website...

Har googlat runt som en galning på problemet och i allt jag hittar sägs det bara "unroota" telefonen. Min S7 Edge är inte rootat och har aldrig varit. Jag kan logga in på min gamla S4 utan problem så fattar inte riktigt vad som är problemet. Har gjort allt det som står på snapchats supportsida men inget hjälper.

Hjälp uppskattas som fan!

/Hugo

Dold text

Har du sett över vilka behörigheter Snapchat har i applikationshanteraren?

Visa signatur

Yoga Slim Pro 7i - LG 27UP850N - Anne Pro 2 - Mx Master 3 - Fifine K683B - Philips H8506

| MSI Z77 | 3570k | H70 | Corsair CL9 1600 MHz | GTX 670 | Samsung SSD | Seagate HDD | QFR Red | Rival Qck+ | Siberia V2 | MacBook Air | iPad Air |