Den stora Playstation 4-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Hmm, tror dom snurrar i ca 30 sekunder och sen lägger den av.
Har spelat Tomb rider i 4k och det funkar utmärkt

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Yaana:

Jag är nöjd med ljudnivån, kör man med skiva i så kan det låta en stund dock. Märks inte när man väl börjat spela.

Känns som det är något fel på den jag plockade ut igår. Den låter sjukt högt när jag kör InFamous:Second Son och det tog över 4 minuter innan fläktarna slutade snurra (när jag stängt av enheten).

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Mocka:

Känns som det är något fel på den jag plockade ut igår. Den låter sjukt högt när jag kör InFamous:Second Son och det tog över 4 minuter innan fläktarna slutade snurra (när jag stängt av enheten).

Har du USB-kabeln i och laddar nån handkontroll? har för mig att den vanliga versionen fläktar en bra bit efteråt om man låter handkontrollen sitta i och ladda efter man stänger av.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Mega-Dark:

Ratchet and Clank

Skrivet av Hurtigbullen:

Vet inte om du spelat Borderlands på PS3, men om du inte har det så är Borderlands Handsome Collection för PS4 (Borderlands II & Pre-sequel + allt DLC) riktigt bra.

Annars är Ratchet & Clank också jäkligt skoj.

Fast som vanligt beror det ju på tycke och smak förstås

hehe skrev ju att jag hade precis klarat ut Ratchet and clank Sjukt bra spel förövrigt!

Har spelat borderlands redan på pc! Också rikitgt bra spel! Tack ändå för tipsen!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Har du USB-kabeln i och laddar nån handkontroll? har för mig att den vanliga versionen fläktar en bra bit efteråt om man låter handkontrollen sitta i och ladda efter man stänger av.

Det stämmer att jag hade vid det tillfället.

Ska testa lite olika saker nu.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

hehe skrev ju att jag hade precis klarat ut Ratchet and clank Sjukt bra spel förövrigt!

Har spelat borderlands redan på pc! Också rikitgt bra spel! Tack ändå för tipsen!

Dragon Quest: Builders?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Har du USB-kabeln i och laddar nån handkontroll? har för mig att den vanliga versionen fläktar en bra bit efteråt om man låter handkontrollen sitta i och ladda efter man stänger av.

Testade utan handkontroll inkopplad men den lät en bra stund ändå

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Dragon Quest: Builders?

juste hade jag helt glömt bort! Ska definitivt kollas in!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Jag testade att köra lite Destiny och då lät enheten inte överhuvudtaget.
Sen bytte jag intern upplösning till 1080p och startade InFamous vilket gjorde att den började vråla återigen, dock inte lika högt som vid 4K. Jag stängde av spelet och 5min efter det tystnade fläktarna.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

juste hade jag helt glömt bort! Ska definitivt kollas in!

Skickades från m.sweclockers.com

Köpte tillslut spelet förra veckan då Webhallen dragit ner priset till 199kr. Bör fortfarande finnas ett demo på PSN om du, eller någon annan, vill titta närmare på spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Ni som har Pro, tycker ni den är väldigt högljudd?

Låter en del när jag spelar typ Uncharted 4 och Bf1, men absolut inte som typ gamla Xbox 360. Inget jag stört mig på iaf.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Låter en del när jag spelar typ Uncharted 4 och Bf1, men absolut inte som typ gamla Xbox 360. Inget jag stört mig på iaf.

Har du lagt din "ute i det fria" eller i en TV bänk där den är något inklämd?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Köpte tillslut spelet förra veckan då Webhallen dragit ner priset till 199kr. Bör fortfarande finnas ett demo på PSN om du, eller någon annan, vill titta närmare på spelet.

ska kolla upp demot! Tack för tipset!

Hittills blev det att spela LittleBigPlanet eftersom man "fick" det på PSN+ denna månad. Var rätt roligt så kommer nog fungera fram till Nintendo Switch releasen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jag testade att köra lite Destiny och då lät enheten inte överhuvudtaget.
Sen bytte jag intern upplösning till 1080p och startade InFamous vilket gjorde att den började vråla återigen, dock inte lika högt som vid 4K. Jag stängde av spelet och 5min efter det tystnade fläktarna.

Stänger du verkligen av konsolen eller kör du bara viloläget? För stänger jag av så slutar allt att låta när lampan slocknat oavsett hur mycket den låtit innan. Däremot kör man viloläge så kör den fläkten ett tag efter (för en processor blir ju inte kall med det samma) innan den slutar och då framför allt om den behöver arbeta i viloläget typ ladda kontroll eller ladda ner/installera spel och sådant. Och sen är vissa spel helt enkelt bättre optimerade än andra och det gör även att konsolen går svalare då den inte behöver arbeta lika hårt.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Stänger du verkligen av konsolen eller kör du bara viloläget? För stänger jag av så slutar allt att låta när lampan slocknat oavsett hur mycket den låtit innan. Däremot kör man viloläge så kör den fläkten ett tag efter (för en processor blir ju inte kall med det samma) innan den slutar och då framför allt om den behöver arbeta i viloläget typ ladda kontroll eller ladda ner/installera spel och sådant. Och sen är vissa spel helt enkelt bättre optimerade än andra och det gör även att konsolen går svalare då den inte behöver arbeta lika hårt.

Viloläget, men i det här fallet så stängde jag bara av spelet och fortsatte kika runt i PS Store. Okej att min gamla PS4 också tog en stund på sig att varva ner, dock inte flera minuter utan kanske en minut. Är det rekommenderat att släcka allt?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

hehe skrev ju att jag hade precis klarat ut Ratchet and clank

Insåg att det var det du menade med RC straxt efter jag skrivit inlägget

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Har du lagt din "ute i det fria" eller i en TV bänk där den är något inklämd?

Jag har min i en tv-bänk, men det är ganska luftigt och har ingen lucka. Rekommenderar att ha det ganska öppet då Pro:n genererar en del värme

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Hittills blev det att spela LittleBigPlanet eftersom man "fick" det på PSN+ denna månad. Var rätt roligt så kommer nog fungera fram till Nintendo Switch releasen

LBP var för mig en stor besvikelse. Kändes mer som ett misslyckat försök att kopiera ett Nintendolir. Dock blir det aningen bättre om man ställer om det så man får storyn på engelska istället för svenska

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Hurtigbullen:

Insåg att det var det du menade med RC straxt efter jag skrivit inlägget

såg nu att mitt inlägg lät lite otrevligt, var verkligen inte menat så

Jag har spelat både 1an och 2an av LBP och diggat dom spelen så tycker 3an fungerar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Är det rekommenderat att släcka allt?

Varför använda viloläget när den är så snabb att få igång?

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

LBP var för mig en stor besvikelse. Kändes mer som ett misslyckat försök att kopiera ett Nintendolir. Dock blir det aningen bättre om man ställer om det så man får storyn på engelska istället för svenska

Samma här. Köpte faktiskt PS3 när första LBP släpptes och... hatade det. Var allt annat än jag förväntade mig. Gillade ändå konceptet, såg mysigt och bra ut men spelets kontroller där man har väldigt oprecis kontroll över karaktären tilltalade mig inte mycket. Bra kontroller och gameplay är rätt viktigt för min del.

Blir kanske att prova LBP3, har så pass lite tid att undvara spel för tillfället så mitt PSN+ hinner nog ta slut innan dess. Och jag kommer inte förlänga det.

Skrivet av Yaana:

Varför använda viloläget när den är så snabb att få igång?

En liten fördel är ju att du slipper vänta på uppdateringar när du väl ska spela. Förutsatt att de hunnits göra innan då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Viloläget, men i det här fallet så stängde jag bara av spelet och fortsatte kika runt i PS Store. Okej att min gamla PS4 också tog en stund på sig att varva ner, dock inte flera minuter utan kanske en minut. Är det rekommenderat att släcka allt?

Vet inte om det är rekommenderat eller ej. Men jag stänger alltid av ordentligt för här vet man inte när strömmen kan gå eller om det oskar under sommaren, då hinner man inte starta upp för att sedan stänga av för att dra ut kontakten plus den står i sovrummet och stör jag mig på ljuset/och ljudet när det kommer en uppdatering och den startar när man ska sova Bara vid enstaka fall använder jag viloläget.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Nån fler än jag som ser fram emot PSVR DLC till Dirt? \0/

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Jag har min i en tv-bänk, men det är ganska luftigt och har ingen lucka. Rekommenderar att ha det ganska öppet då Pro:n genererar en del värme

Jag testade ett gäng spel igår och inga av dem fick PS4an att låta vilket jag antog betydde att Pro patchade spel var problemet. Sen plockade jag ut PS4an från TV-bänken och lade den helt sonika på golvet och körde igång InFamous igen. Väntade på att fläktarna skulle börja gå på högvarv...men det hände aldrig. PS4an lät en smula när jag satte mig bredvid den, dock verkligen inte alls lika mycket som när den satt i TV-bänken. Jag har heller ingen lucka, däremot är det en lucka på baksidan som täcker "halva hålet", kanske det som är problemet...ska se om jag kan ta bort den eller liknande.

Nu lirade jag bara 10 minuter men spelet flöt på riktigt fint nu när enheten inte är överhettad Ska testa lite mer.

Eftersom jag inte vill ha PS4an på golvet funderade jag lite på en sådan Vertical Stand. Ingen som har erfarenhet av en sådan? Hur blir det med luft på den sidan som ligger mot golvet?

Skrivet av Yaana:

Varför använda viloläget när den är så snabb att få igång?

Har aldrig testat att stänga av den helt så jag visste helt enkelt inte det.

Skrivet av Mega-Dark:

Vet inte om det är rekommenderat eller ej. Men jag stänger alltid av ordentligt för här vet man inte när strömmen kan gå eller om det oskar under sommaren, då hinner man inte starta upp för att sedan stänga av för att dra ut kontakten plus den står i sovrummet och stör jag mig på ljuset/och ljudet när det kommer en uppdatering och den startar när man ska sova Bara vid enstaka fall använder jag viloläget.

Får börja använda det läget mer då Har bara varit en vana från förr i tiden, samt att slippa vänta på uppdateringar när man väl ska köra.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jag testade ett gäng spel igår och inga av dem fick PS4an att låta vilket jag antog betydde att Pro patchade spel var problemet. Sen plockade jag ut PS4an från TV-bänken och lade den helt sonika på golvet och körde igång InFamous igen. Väntade på att fläktarna skulle börja gå på högvarv...men det hände aldrig. PS4an lät en smula när jag satte mig bredvid den, dock verkligen inte alls lika mycket som när den satt i TV-bänken. Jag har heller ingen lucka, däremot är det en lucka på baksidan som täcker "halva hålet", kanske det som är problemet...ska se om jag kan ta bort den eller liknande.

Nu lirade jag bara 10 minuter men spelet flöt på riktigt fint nu när enheten inte är överhettad Ska testa lite mer.

Eftersom jag inte vill ha PS4an på golvet funderade jag lite på en sådan Vertical Stand. Ingen som har erfarenhet av en sådan? Hur blir det med luft på den sidan som ligger mot golvet?

Har aldrig testat att stänga av den helt så jag visste helt enkelt inte det.

Får börja använda det läget mer då Har bara varit en vana från förr i tiden, samt att slippa vänta på uppdateringar när man väl ska köra.

Medan du än är i farten så kan du med se om du kan blåsa ut dammet ur den med, alltid bra att göra mellan varven

Och uppenbarligen är det en här som frågar samma om att ställa den upp på hög kant https://m.sweclockers.com/forum/trad/1465929-ps4-pa-sidan-ell...
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Nån fler än jag som ser fram emot PSVR DLC till Dirt? \0/

Visste inte äns att det var på g! Intressant. Har funderat på VR-headset men än har det inte blivit något.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Medan du än är i farten så kan du med se om du kan blåsa ut dammet ur den med, alltid bra att göra mellan varven

Och uppenbarligen är det en här som frågar samma om att ställa den upp på hög kant https://m.sweclockers.com/forum/trad/1465929-ps4-pa-sidan-ell...
Skickades från m.sweclockers.com

Enheten är 2 dagar gammal så damm borde inte vara ett problem
Får hoppas att jag hittar mer info om Vertical Stands.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tjena jag är en 24 årig snubne som söker folk att spela med. Just nu är det for honor som spelas, underlättar och blir mkt roligare om mab är ett gäng tror jag:)

PSN: Denkabroe

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Enheten är 2 dagar gammal så damm borde inte vara ett problem
Får hoppas att jag hittar mer info om Vertical Stands.

Jag har ett vertical stand. Jag tycker att hårddisken får ett tickande ljud och fläktarna låter lite mer då luftflödet inte blir lika bra som när den ligger ner. Spelar med headset så inget jag stör mig på

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Sådär, haft min PRO nu i 2 dagar.
Grymt nöjd!

Redig skillnad mot min gamla vita, iaf när jag jämförde köra Witcher 3 me skiva.
På den vita lät det som om enheten skulle lyfta efter ett tag.
beställde orignal vertical stand för 199kr inkl frakt från NoN.

Inga problem med tickande ljud osv när det står på högkant för min del.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Jag har ett vertical stand. Jag tycker att hårddisken får ett tickande ljud och fläktarna låter lite mer då luftflödet inte blir lika bra som när den ligger ner. Spelar med headset så inget jag stör mig på

Nu när du säger det så tickar HDDn liiitegrann när det är knäpptyst i rummet. Luftflödet har jag svårt att känna skillnad på faktiskt och måste testa lite mer. "Gjorde" ett eget stand med en kakelbit som jag ställer PS4an på (samt mellan subwoofern och TV-bänken), fungerar fint! Ska dock testa att slänga in den i TV bänken igen.

Skrivet av Toivo83:

Sådär, haft min PRO nu i 2 dagar.
Grymt nöjd!

Redig skillnad mot min gamla vita, iaf när jag jämförde köra Witcher 3 me skiva.
På den vita lät det som om enheten skulle lyfta efter ett tag.
beställde orignal vertical stand för 199kr inkl frakt från NoN.

Inga problem med tickande ljud osv när det står på högkant för min del.

Sett att NoN har bra pris på vertical stand, lite sugen men vet inte riktigt än hur jag ska göra än.

Tycker min Pro börjat låta lite mer nu än i förrgår.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9