Säljer mitt MSI Geforce GTX 980 4gb Gaming

Permalänk

Säljer mitt MSI Geforce GTX 980 4gb Gaming

Hej,

Jag har nu tänkt uppgradera mina grafikkort så jag säljer nu det ena. Det är ett MSI Geforce GTX 4Gb Gaming som har gått som SLI i min dator. Jag har aldrig testat att överklocka kortet, jag har aldrig känt att det har behövts. Kortet fungerar mycket bra och levereras i befintligt skick med originallåda, antistatpåse, originalskiva, ström adapter samt DVI-adapter. Förskottsbetalning till mitt konto innan jag skickar kortet gäller men kan även hämtas på plats.

Priset är satt till 2000 kr och då bjuder jag på eventuell frakt. Förbehåller mig rätten att sälja till den som bjuder högst.

Fakta om kortet finner ni här:
https://www.msi.com/Graphics-card/GTX-980-GAMING-4G.html#hero...

Har ni andra frågor går det bra att ställa dom här.

Med Vänlig Hälsning
Klas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000.

Permalänk
Medlem

2100:- inkl frakt bjudet. Hur länge väntar du innan du väljer köpare?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

Hej alla, här gick det undan, kortet har blivit sålt. Fick en bra deal och slog till direkt. Jag kommer att lägga upp ett likadant kort om ungefär två veckor igen då jag ska sälja mitt andra kort.

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlasXpress:

Hej alla, här gick det undan, kortet har blivit sålt. Fick en bra deal och slog till direkt. Jag kommer att lägga upp ett likadant kort om ungefär två veckor igen då jag ska sälja mitt andra kort.

Vad gav han för det?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

@Flygman: Han bjöd faktiskt samma som dig men han var så snabb så han fick affären

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlasXpress:

@Flygman: Han bjöd faktiskt samma som dig men han var så snabb så han fick affären

Attans.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500