För alla som söker spelare till BF1 [PC]

Permalänk

För alla som söker spelare till BF1 [PC]

Hej! Mod får gärna ta bort detta och meddela mig om befintlig tråd, jag har sökt på forumet.

Skulle vilja ha en tråd där alla som söker någon att spela med kan skriva istället för närmre hundra som söker spelare att spela med!
Dessutom blir denna för aktiva f.om idag.
------------------------------------
För alla er som söker spelare till BF1, skriv ditt Origin ID och kanske lite information eller hitta och lägg till de spelare som passar dig!

Jag har inte spelat så mycket BF tidigare, spelat lite av de äldre när jag var yngre och provat BF4. FPS-spel kan man sedan tidigare med flera tusen timmar CS, ett par hundra Overwatch, Unreal Tournament osv.

Roligt att vinna men kan vara jävligt skoj även vid förlust, vill ha en squad att spela med. EN bra squad är så mycket bättre än en squad som befinner sig på 3-4 locations och räddar ofta matcherna. Förövrigt måste det inte vara samma personer men jag vill hitta er andra som hellre spelar i ett lag än ensam. Själv går jag in för att spela min klass, hjälpa till på bästa möjliga sätt för att ta hem matchen!

Origin ID: Totalshoock
Ålder: 24
Speltid: Kvällarna efter jobbet & helger.
Rank: 19
Class Level: Medic 3, Sniper 3, Support 1, Assault 1 resten är 0.

Söker er som vill spela tillsammans när möjlighet finns, har 2 vänner på Origin så adda Totalshoock om ni behöver någon person till eller om DU bara söker folk för att fylla listan och squaden vid game! Hoppas att fler gör inlägg så kan vi alla hitta varandra.

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk

Joinar gärna. Är helt såld på BF1 just nu men bara en av mina IRL vänner delar min entusiasm. Saknar teamworket man hade med en större squad i tidigare Battlefield-spel.

Origin ID: Eddanification
Ålder: 24

Edit: Skickar en vänförfrågan så fort Origin kommit igång, det verkar ligga nere just nu.

Permalänk
Skrivet av Eddanification:

Joinar gärna. Är helt såld på BF1 just nu men bara en av mina IRL vänner delar min entusiasm. Saknar teamworket man hade med en större squad i tidigare Battlefield-spel.

Origin ID: Eddanification
Ålder: 24

Edit: Skickar en vänförfrågan så fort Origin kommit igång, det verkar ligga nere just nu.

Javisst, det är tråkigt! Du är addad.

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Alla polarna kör CS för tillfället så jag joinar gärna. Är bra med både medic och assult. Kan inte garantera att jag kan spela så ofta pga skola och fritid men har nog tid lite då och då.

Origin ID: CaReez
Rank: 27 (tror jag hehe)
Ålder:16

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Jag kör gärna med folk!

Origin ID: laijnus
Ålder: 29
Speltid: Kan lira dag/kväll/natt, men föredrar kväll/natt
Rank: 49
Class Level: Assault 10, Scout 9, Medic 7, Support 4

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk

Jag skickade en vänförfrågan till er båda, får vi se om vi tål varandra! Kommer logga för ikväll dock.

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Skickade vänförfrågan.

Visa signatur

- 13600K | ASUS 3080 | 32GB DDR5 | XB271HU -

Permalänk
Medlem

Origin ID: pbiddy666
Ålder: 31
Speltid: Kvällar och helger
Rank: 35
Class Level: Assault 0, Medic 1, Support 9, Scout 10 <-- Levlar en åt gången

Lirar mest conquest. Lite problem att snacka ibland då fru kollar på tv 50 cm bredvid mig.

Permalänk
Medlem

Origin ID: Snusarennr1
Ålder: 27
Speltid: Kvällar och helger

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk

Är väldigt trött på att spela ensam. Så lägg bara till mig om ni vill. Nickar Spittosson på origins.
Spelar dagligen, både för skojs skull och seriöst
Ålder: 26

Permalänk
Medlem

Origin e bra ensamt och det går ju inte heller att importera från andra plattformar,

Origin ID: chrisess32
Ålder: 29
Speltid: Kvällar och helger
Rank: 35+

Permalänk

Har nött spelet ett bra tag ensam nu, skickade är vänförfrågan på Origin till samtliga i tråden i princip.

Är 30 år och spelar mest kvällar/natt

Origin: Vanillah_Camel

Permalänk
Medlem

jo spelar BF1 ganska ofta
ålder: 30år.
ID namn: VonAsuz-2k
Rank är 20+

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Spelar gärna med nån annan.

PROJaZzE
29 år gammal, rank 60-70 nått.

Permalänk

Har bara spelat för mig själv och spelar gärna med någon, bara att lägga till mig.

30+ spelar kvällar/helger

Rank 50-nåt

ID Jormskoll

Permalänk

Tja

Enda entusiasten bland mina polare som mest tittar på memes nu för tiden. Kan spela både serriöst och casual. 21 år, spelar mestadels kväll eller helg beroende på plugg och jobb. FlyingKiwibird på Origin. Adda om ni har lust att spela. Har Premium för bf1

Visa signatur

Chassi: NZXT H442 Silent Ultra Black New Edition || MOBO: Asus Z270E || CPU: Core i7 7700K || GPU: MSI Geforce GTX 1080Ti Gaming X || RAM: Corsair LPX 16Gb DDR4 || PSU: Corsair RM 1000i || SSD:Samsung 850 EVO 500+250 Gb || Kylning: NH-D15 ||

Permalänk
Medlem

Hej! Vi i FnB söker alltid folk.
Vi är en Europeisk klan, så folk kommer lite var stans ifrån. Vi fokuserar mest på Bf1 nu. Vissa av oss lirar lite Bf4 emellanåt.
Discord och TS server finns.
Måndagar har vi som vår "gamenight", dvs att dem som kan loggar sig online och så lirar vi tills vi inte orkar mer. Brukar oftast starta runt 19.00.

Låter detta intressant?
Lägg till mig på Origin; -FnB-dAVEUS eller hoppa in på vår Discord; https://discord.gg/xE4WSrD.

MVH dAVEUS.

Visa signatur

4790k | Asus Turbo GTX 1080 | Corsair Dominator @2333MHz | Asus Pro Gamer Z97 | Fractal Design S |Acer Predator XB271HU | Blue Mics Snowball | Mionix Naos 8200 | Hyper X Cloud | OEM keyboard | Samsung 950 240gb | Samsung 840 120gb | Samsung 1tb 7200Rpm

Permalänk

"Gammal" veteran med alla BF i ryggen.

Lirar mest själv då alla mina kompisar behagar att spela långsammare spel.

Adda mig på Origin, kreddy_Frueger
Ålder: 46
Föredrar Support Class, I've got some ammo for you soldier!! Load em up.

Woopwooph ses på slagfältet.

Visa signatur

Libera et impera
Acerbus et ingens
Per angusta ad augusta

Permalänk
Hedersmedlem

Origin: swec-scrooge, lvl 87 (M.95 Inf). Kväller och helger. Spelar bara TSNP nu.

Visa signatur

Grundare/VD, Kakaw.se – kvalitetschoklad på nätet.

Permalänk
Medlem

Hakar gärna på detta!
Riktig Battlefield veteran och har spelat det mesta som erbjudits genom åren, både casual och tävlingsinriktat.

Kör lite blandade tider (inte alls just nu dock då jag väntar på mitt 1080ti).
Använder sällan mic då vi bor i liten lägenhet

Nick: WorriedElk
Ålder: 29
Lvl 72, främst infantry sniper( Class rank 37) , men är bra med det mesta.

Permalänk
Medlem

Hej, adda mig gärna på origin, har spelat 1942, bf2, bad company 2 och bf4, absolut inte nog med speltid för att kalla mig själv veteran men har spelat bf1 en hel del sedan launch.

Nick: emilfhagg
Ålder: 31
Spelar i stort sett bara medic och assault.

Skickade en vänförfrågan till er i tråden.

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk

@emil_fh: Någon som skulle kunna spela med en yngre person (mig)?

mvh

Permalänk
Medlem

Nick Ailuro
Ålder 48
Spelar mest efter 19:00 varje kväll
Rank 74
Level 10+ på alla klasser utom pilot och galning på häst
Väljer oftast den klassen som behövs i squad.

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

Battlefield 1

Hej,

36årig elektriker som söker en clan/vänner att spela med, då det är relativt tråkigt att spela själv.

Lägg gärna till Macroscoped om ni har behov av en glad själv, eller pm om ni undrar nåt

Permalänk

@Purjolöken: Villken platform spelar du på?

Permalänk
Medlem

Jag representerar Fnb, en klan som har spelare över hela Europa. Vi finns på discord och teamspeak. Vi spelar mest battlefield 1 och 4, även lite andra titlar så som Pubg, gta med flera.

Dessvärre kan jag inte länka till discord, då jag skriver från mobilen.
Lägg till mig på Origin om intresse finns. -fnb-daveus

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4790k | Asus Turbo GTX 1080 | Corsair Dominator @2333MHz | Asus Pro Gamer Z97 | Fractal Design S |Acer Predator XB271HU | Blue Mics Snowball | Mionix Naos 8200 | Hyper X Cloud | OEM keyboard | Samsung 950 240gb | Samsung 840 120gb | Samsung 1tb 7200Rpm

Permalänk
Medlem

Hej du kan kolla in hos oss och se om vi är något för dig. Vi är en Svensk Community som spelar alla olika spel även BF1

http://asgardgaming.se/

Permalänk
Medlem

Har färre än ett fåtal att gibba med så hittar gärna lite ytterligare folk.

Kör support, assault eller medic beroende på vad gruppen behöver. Mediokert sikte, höhö.

Hade varit kul att hitta ett gäng som snackar mycket och relevant. Hur laget ska vinna matchen, alltså

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

Har färre än ett fåtal att gibba med så hittar gärna lite ytterligare folk.

Kör support, assault eller medic beroende på vad gruppen behöver. Mediokert sikte, höhö.

Hade varit kul att hitta ett gäng som snackar mycket och relevant. Hur laget ska vinna matchen, alltså

Lägg till mig på Origin, - fnb-daveus

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4790k | Asus Turbo GTX 1080 | Corsair Dominator @2333MHz | Asus Pro Gamer Z97 | Fractal Design S |Acer Predator XB271HU | Blue Mics Snowball | Mionix Naos 8200 | Hyper X Cloud | OEM keyboard | Samsung 950 240gb | Samsung 840 120gb | Samsung 1tb 7200Rpm

Permalänk
Medlem

@pdAVEUS: Cool! Skickat!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W