cisco SG500-28 backup config nätverk fel

Permalänk
Avstängd

cisco SG500-28 backup config nätverk fel

Tjo,

Har fått ett problem jag lyckas inte göra en backup av config utan fel detta fel att nätverk fel och jag vet inte varför detta händer det har funkat innan utan några problem någon som har tips på en lösning på problemet?

Använder mig av Chrome, provat med internet explorer 11 javascript funkar inte där.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Va? Du får nog förklara lite bättre VAD du gör, HUR du gör det och vad du får för felmeddelande.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HerrNilsson:

Va? Du får nog förklara lite bättre VAD du gör, HUR du gör det och vad du får för felmeddelande.

Jag ska göra en backup av mina config som jag har på min switch felet som jag får är "nätverk fel" är det ända felet som jag får den på börja nerladdning men sen så kom felet upp sen.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Jag ska göra en backup av mina config som jag har på min switch felet som jag får är "nätverk fel" är det ända felet som jag får den på börja nerladdning men sen så kom felet upp sen.

Ska du ladda hem konfigurationsfilen till din dator? Skicka med FTP? Ner direkt på switchen?

Får du samma problem via CLI?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HerrNilsson:

Ska du ladda hem konfigurationsfilen till din dator? Skicka med FTP? Ner direkt på switchen?

Får du samma problem via CLI?

Jag försöker ladda hem det direkt från switchen till min dator.

Har inte provat CLI är inte på det.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Jag försöker ladda hem det direkt från switchen till min dator.

Har inte provat CLI är inte på det.

Prova CLI då och se om du får samma problem.