Permalänk
Medlem

Intressekoll på speldator.

Som rubriken säger så vill jag se om det finns något intresse för denna magnifika burk.

Inget är eller har varit överklockat. Allt är i toppskick och jag har alltid varit noga med att hålla den ren och fräsch.

Förutom det som finns på bilden har jag även en extra Benq 24" 60hz skärm, Corsair Gaming K70 tangenbord, Zowie EC2-A mus, samt Logitech Z333 högtalare.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

6000kr+frakt

Permalänk
Medlem

3000kr för 980ti

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Säljer inget i delar. Det som finns på bilden, det köps.

Permalänk
Medlem

Hej, skick/ålder, RGB/LED samt brytare på tangentbordet?

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

@Mix0r: Jag är 37 år och i ganska bra skick.

Det är inte RGB tangentbordet. Det lyser blått i olika grader och jag är inte helt hundra på vad det är för brytare. Jag har lådan kvar med extra tangenter och sån där grej man plockar bort tangenterna med, men den har jag hemma och där är jag inte just nu. Kan kolla upp det imorgon.

Den första delen var ett skämt. Jag beställde allt ifrån inet 2015-06-30 och allt är i tipp-topp skick.

Permalänk
Medlem

@gregonov blev lite rädd där och trodde jag skrev helt fel

Ah, tack för svar! RGB väger pinsamt nog något mycket för mig - jag skulle kunna vara intresserad men tror inte att du hade tagit emot ett nära-på skambud.

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

Går det att bumpa trådar? Ger det ett försök.

Permalänk
Medlem

@gregonov: Tyvärr inte, man får betala igen för att bumpa den :/

Permalänk

mobo psu och ram, är de kvar ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@JirohMagic: Allt är kvar men jag börjar inte plocka isär datorn.

Permalänk

Finns den kvar?

Permalänk
Medlem

@lundgrenviktor: Ja, den finns kvar. Hittills har det vart mest skambud och så bråttom har jag inte att få iväg den.