Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Problem med bluetooth

Köpte ett DELTACO trådlöst tangentbord för Mac, bluetooth. Men bluetooth verkar inte kunna hitta det. Hittar bara det här lilla tangentbordet som jag inte gillar att använda. Någon som har tips på hur jag ska kunna göra så att bluetooth hittar till mitt nya tangentbord.

Permalänk

Har samma problem, tangentbordet hittas inte hur jag än gör, har också ett Deltaco, musen jag köpte var av samma märke och funkade direkt, vita indikationen upp till höger blinkar till när jag sätter på det sen lyser ingenting, har haft sladden i så det är fulladdat. Har kontaktat tillverkaren och väntar på svar, skriver här om problemet blir löst.

Permalänk
Rekordmedlem

Provat om det funkar till mobilen eller en pc ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Provat om det funkar till mobilen eller en pc ?

Telefonen hittar det inte heller och det är en Huawei

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av pellepelle45:

Telefonen hittar det inte heller och det är en Huawei

Då ska du nog reklamera det.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.