SNES Mini - Super Nintendo Classic Edition släpps 29 september!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonel:

Fått bekräftar via SMS att min order inkommit hos Inet nu iaf. Någon mer som fått det?

Man kan ju alltid hoppas iaf 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Inte jag iaf. Men lade min order ganska sent också jämfört med många andra här.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 | Sapphire RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M | EVGA Supernova 750 G2 | Corsair 32 GB DDR5 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech MX Master 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av cezium:

Tack för länken! Lade en beställning där direkt.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 | Sapphire RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M | EVGA Supernova 750 G2 | Corsair 32 GB DDR5 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech MX Master 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av cezium:

Tack för tipset!

Lade också en beställning nu!

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cezium:

Borde vi inte få fraktfritt för det priset?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cezium:

Tackar! La också in en beställning på Webhallen med upphämtning 10 minuter från jobbet

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Tackar för tipsen, då har även jag förbokat och förhoppningsvis slipper man denna gång lägga en massa tid på att jaga butiker tidigt på morgonen för att lyckas få tag på ett exemplar.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk

Ni som förhandsbokar på flera ställen, vilket betalningssätt väljer ni?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lejonel:

Fått bekräftar via SMS att min order inkommit hos Inet nu iaf. Någon mer som fått det?

Man kan ju alltid hoppas iaf 😊

Tre månader kvar, det är något annat du fått SMS för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Ni som förhandsbokar på flera ställen, vilket betalningssätt väljer ni?

Självklart mot faktura.

Permalänk
Medlem

Faktura som de skickar när de skickar produkten.

Permalänk
Skrivet av IceKey:

Självklart mot faktura.

Skrivet av BalleR:

Faktura som de skickar när de skickar produkten.

Tackar.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4298886
Galet tryck, den "hamnade" på prisjakt idag och ligger redan på plats 1088 totalt i popularitet. Tar nog inte länge innan den kvalar in på topp 100, eller top 10...

Nintendo hade säkert kunnat prissatt den till säg lätt nånstans mellan 1500 och 2000:- och ändå sålt så bra att dom hade haft bättre vinst än på Switch.
Rätt sjukt ändå att en remake av en 27 år gammal konsol/spel verkar ge större intresse än det "allra senaste", Switch.
Men det är klart, stor skillnad i pris samtidigt som den "limiterade" tillgången får folk att hetsa på köpknappen

Permalänk
Medlem

Hopas att förpackningen är i samma mått som NES/Famicom Mini var så att man kan ställa SNES-kartongen bredvid sina bröder i hyllan

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

La in en beställning på webhallen också, hoppas Inet eller Webhallen levererar nu bara. Och att inte Webhallens placeholder pris blir det som står på fakturan.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Inaktiv

Jag har förbokat på Inet, Webhallen och Netonnet nu men som tidigare sagt så kommer alla konsoler som "blir över" säljas här på marknaden för inköpspris+annonsavgift. Den här gången får vi hjälpas åt

Permalänk

Haha, jag skulle inte ta någon risk. Jag ångrade mig jättemycket att jag aldrig beställde NES Classic Mini på andra hemsidor när man hade chansen, istället förlitade man sig på Webhallen och även fast man var nästan två dagar sen, fick man ett exemplar några månader efter releasen.

Fördelen är som sagt att du inte är bunden till att betala för produkten om du beställer från butiker så som Media Markt, Webhallen och Inet så länge du väljer "Betala i Butik" alternativet. Sedan kan du alltid avboka på CDON och andra internetbutiker.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CrazyBlueberry:

Haha, jag skulle inte ta någon risk. Jag ångrade mig jättemycket att jag aldrig beställde NES Classic Mini på andra hemsidor när man hade chansen, istället förlitade man sig på Webhallen och även fast man var nästan två dagar sen, fick man ett exemplar några månader efter releasen.

Fördelen är som sagt att du inte är bunden till att betala för produkten om du beställer från butiker så som Media Markt, Webhallen och Inet så länge du väljer "Betala i Butik" alternativet. Sedan kan du alltid avboka på CDON och andra internetbutiker.

Det är så jag har gjort att "Betala i Butiken".

Tänkte om man får flera då kan man sälja dom här och en kan man spara tills framtiden.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Körde också på en bokning hos Webbhallen, med att betala i butik som alternativ. Inte intresserad att pröjsa redan nu som andra butiker erbjuder eller att skriva upp mig på faktura, så får bära eller brista

Permalänk
Medlem

Lär bli en rätt snevriden förbokningsstatistik när så många lägger ordrar överallt för att säkra upp

Permalänk
Medlem

Jag hade velat ha en produkt som dem typ kallade "Nintendo Classic Edition" med följande funktioner:

*Liten (hade absolut kunnat ha samma utseende som de klassiska konsollerna)
*runt en 64gb utymme (eller vad som nu kan vara lagom)
*internetuppkoppling med en trevlig butik med alla eller många av de olika nes/snes/n64 och kanske till och med gamecube spelen och för bra priser 10-40kr/spel
*trådlösa kontroller (som ser likadana ut som de gamla kontrollerna)

Jo det finns retropie osv men vill ha något färdigt att köpa och som är "legit" så att säga.

Men får nöja mig med att förboka en Snes så länge :D. Dottern fyller 4år i september och det är dags att börja nu med det klassiska!

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

Frågan är vilket Sverige pris vi kommer få nu när de vet hur populär den är. Alla har nämligen satt 1499kr för den just nu.

Permalänk
Skrivet av BalleR:

Frågan är vilket Sverige pris vi kommer få nu när de vet hur populär den är. Alla har nämligen satt 1499kr för den just nu.

De sätter alltid 1499 kr när de inte vet vad den kommer kosta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Jag hade velat ha en produkt som dem typ kallade "Nintendo Classic Edition" med följande funktioner:

*Liten (hade absolut kunnat ha samma utseende som de klassiska konsollerna)
*runt en 64gb utymme (eller vad som nu kan vara lagom)
*internetuppkoppling med en trevlig butik med alla eller många av de olika nes/snes/n64 och kanske till och med gamecube spelen och för bra priser 10-40kr/spel
*trådlösa kontroller (som ser likadana ut som de gamla kontrollerna)

Jo det finns retropie osv men vill ha något färdigt att köpa och som är "legit" så att säga.

Men får nöja mig med att förboka en Snes så länge :D. Dottern fyller 4år i september och det är dags att börja nu med det klassiska!

Låter som en wii på din beskrivning.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CrazyBlueberry:

De sätter alltid 1499 kr när de inte vet vad den kommer kosta.

Webhallen drog till med 9999kr igår. Personligen tycker jag det är oseriöst att gissa priserna, låt kunderna boka och sen när prissättning och övriga frågor klarnat fixa betalningen.

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Webhallen drog till med 9999kr igår. Personligen tycker jag det är oseriöst att gissa priserna, låt kunderna boka och sen när prissättning och övriga frågor klarnat fixa betalningen.

Ja, fast nu har de ändrat till 1499 kr precis som alla andra hehe. Men när du säger "igår" menar du att Webhallen hade redan lagt upp på hemsidan igår? Jag trodde de hade gjort det idag tidigt på morgonen?