Permalänk

AOC G2460PF

Säljer en AOC G2460PF vad jag kan se helt utan pixelfel eller andra problem.

En del bleeding som det är på dessa skärmar samt ganska kassa färger, ingenting över det normala dock. Men som spelskärm vägs detta lätt upp med 144 HZ och Freesync på AMD.

Säljes med kartong och strömkabel. Saknar displayport-kabel som behövs för freesync, ska se om jag lyckas hitta en innan den blir såld. Men räkna med att det inte finns.

1600 kronor eller budgivning.
Jag väljer själv vem jag vill sälja skärmen till, oavsett högsta bud. Hämtning i Malmö prioriteras. Skickas annars som paket i originalkartong.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100kr

Visa signatur

tomt

Permalänk

Känner att budet är får lågt. Avvaktar tills vidare.

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tejprullen:

Säljer en AOC G2460PF vad jag kan se helt utan pixelfel eller andra problem.

En del bleeding som det är på dessa skärmar samt ganska kassa färger, ingenting över det normala dock. Men som spelskärm vägs detta lätt upp med 144 HZ och Freesync på AMD.

Säljes med kartong och strömkabel. Saknar displayport-kabel som behövs för freesync, ska se om jag lyckas hitta en innan den blir såld. Men räkna med att det inte finns.

1600 kronor eller budgivning.
Jag väljer själv vem jag vill sälja skärmen till, oavsett högsta bud. Hämtning i Malmö prioriteras. Skickas annars som paket i originalkartong.

Läs hela annonsen här

Är intresserad och bor i västra hamnen i Malmö. Kan tänka mig att lägga 1200kr för den om allt fungerar som det skall och man kan testa den innan köp.

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||