Köpråd mobiltelefon 3000-4000kr

Permalänk
Medlem

Köpråd mobiltelefon 3000-4000kr

Tja söker en mobiltelefon för max 4000. Har två krav:

helt ok kamera

bra batteritid

Tack på förhand. Det är sjukt uppskattat att man alltid får hjälp här btw

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

iphone SE 32gb, drygt 3000 spänn. Som en iPhone 6S men i gamla femmans format. Helt perfekt!

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S7

Huawei P9

Google Nexus 5X

Permalänk
Medlem
Skrivet av olq:

iphone SE 32gb, drygt 3000 spänn. Som en iPhone 6S men i gamla femmans format. Helt perfekt!

Hmmm, är inget fan av apple men det låter som en kandidat

Skrivet av Sasser:

Samsung Galaxy S7

Huawei P9

Google Nexus 5X

Har en 5x och den börjar bli utsliten.

Funderar på en oneplus 3t? den e lite för stor för min smak men verkar inte finnas något bättre val än den? Vad tycker ni?

Visa signatur

<3

Permalänk
Skrivet av Cappe97:

Hmmm, är inget fan av apple men det låter som en kandidat

Har en 5x och den börjar bli utsliten.

Funderar på en oneplus 3t? den e lite för stor för min smak men verkar inte finnas något bättre val än den? Vad tycker ni?

Jag beställde precis en 3t för en 3500kr, den har ju iaf bra kamera men batteritiden är inget att skryta med. Tänk dock på att den inte tillverkas längre, jag köpte min från någon random nätbutik i USA som fortfarande hade den i lager.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk

Jag är nöjd med min 3t, men på tok för stor för min smak (har haft LG g2 och z3+ innan som vart betydligt skönare)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Medlem

Xiaomi mi6 ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av utsatt_unge496:

Jag beställde precis en 3t för en 3500kr, den har ju iaf bra kamera men batteritiden är inget att skryta med. Tänk dock på att den inte tillverkas längre, jag köpte min från någon random nätbutik i USA som fortfarande hade den i lager.

länka sidan plz haha. Den laddar ju så snabbt så bra batteritid är inte mitt största problem just den mobilen.

Visa signatur

<3

Permalänk
Skrivet av Cappe97:

länka sidan plz haha. Den laddar ju så snabbt så bra batteritid är inte mitt största problem just den mobilen.

http://www.nevermsrp.com/shop tänk dock på att du kommer få en amerikansk laddare, bör även nämna att jag beställde mobilen via ebay men detta var säljaren, lycka till!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk
Medlem

Jag köpte en LG G6 från Ebay, versionen från Singapore som är betydligt vassare än den som säljs här, den har 64GB minne, dualsim och har Quad DAC för bättre ljud när man använder hörlurar.

http://www.ebay.com/itm/LG-G6-H870DS-Dual-LTE-4GB-RAM-64GB-As...

Ca 4000kr inkl frakt från en europeisk säljare. Tror det är svårt att hitta mer telefon för pengarna.

Visa signatur

Phanteks Eclipse G500A Vit | i9 13900K | RTX 4090 FE | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | DeepCool GAMMAXX L360 A-RGB Vit | 5TB M.2 | X34A |

Permalänk
Medlem

Xiaomi MI6 är ett bra alternativ

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Samsuns s7 tycker jag är värd dom pengarna

Visa signatur

CPU: Intel Core i9-7980XE 2.6GHz 18-Core
Minne : G.Skill Trident Z RGB 64GB (4 x 16GB) DDR4-3200
SSD : 3 x Samsung 960 EVO 500GB M.2-2280 SSD
GPU : 2x Asus GeForce GTX 1080 Ti 11GB POSEIDON
Moderkort : Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME EATX LGA2066